Jump to content

Opeens oneindig kogels

Recommended Posts

Geplaatst:

Hi,

ik was bezig met gebieden te veroveren en omdat er daar veel AK's lagen had ik na een tijdje bij mijn AK oneindig kogels.

Maar na een tijdje ontdekte ik dat ik nu ook bij alle andere wapen oneindig kogels had... :bonk:

Weet iemand hoe dit komt :?

Alvast bedankt,

XboxGta :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Dit komt omdat je voor dat wapen waarschijnlijk meer dan 1000 kogels hebt. Als je meer dan 1000 kogels hebt voor een wapen gaat de teller weg.

Het is trouwens wel zo dat de teller na een tijdje schieten er weer staat omdat je dan weer minder dan 1000 kogels hebt. Dus als je boven de 1000 kogels zit lijkt het alsof je oneindig kogels hebt maar eigenlijk is dit dus niet zo. ;)

Bewerkt: door Bling
Geplaatst: (bewerkt)

Misschien om hetzelfde wat jij zegt, je hebt zoveel van dezelfde wapens opgepakt en daardoor heb je oneindig veel kogels.

:cya:

Edit: Wat ik al dacht, tijdens het plaatsen van een reactie was Blink me voor

Bewerkt: door Ar
Geplaatst:

Dat van Blinq snap ik, dat heb ik voor met mijn AK (het zijn trouwens 10 000 kogels ;) )

Maar ik heb nu ook bij bv. mijn Minigun oneindig kogels:

Ik heb 0-500 kogels, maar de kogels die ik heb afgeschoten komen erbij op de plaats van de nul

Geplaatst:

Ja dan heb je ook oneindig kogels, alleen dan op de manier

hoe jij bedoelt dat het eraf gaat en er weer bij, dat is bij mijn ook.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...