Jump to content

v1 of v2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

mensen zeggenm als je v2 hebt staat het rechtsonder in het hoofdmenu, maar daar staat niets. maar v1 savegames doen het niet bij mij???

Welke heb ik nou???

EDIT: Heb in readme gekeken en ik heb toch v1... waarom werken de savegames dan niet? ik heb geen mods voor zover ik weet...

Bewerkt: door frostiemen
Geplaatst:
mensen zeggenm als je v2 hebt staat het rechtsonder in het hoofdmenu, maar daar staat niets. maar v1 savegames doen het niet bij mij???

Welke heb ik nou???

EDIT: Heb in readme gekeken en ik heb toch v1... waarom werken de savegames dan niet? ik heb geen mods voor zover ik weet...

Ik snap je probleem, maar het is nog vrij onduidelijk hoe wat of waar...

1. Weet je wel zeker dat je v1 savegames hebt?

2. Plaats je de savegame wel goed? In mijn documenten --> GTA San Andreas User files --> plakken?

3. Wat gebeurt er wanneer je de savegame opstart?

Geplaatst: (bewerkt)

1.Ja, want volgens mij hebben de meeste mensen v1 op dit forum ik heb gekeken meeste werken niet.

2.Ja dit heb ik al eerder gedaan met ruurd31 maar die is er niet...

3.Dan crasht ie op het einde

EDIT: Ik heb waarschijnlijk toch v2, lees het volgende maar, dit is een van mijn vorige topics die ik toevallig net weer las:

Hey mensen kan iemand even die freeway race halen in Los Santos ik haat die Super GT, die houd ik nooit in controle! Is er iemand die dat ding wel in controle houdt en de race makkelijk uitspeelt???

Ik post de save game zo...

EDIT: Hier is mijn savegame: http://rapidshare.de/files/25643673/GTASAsf1.b.html

Voor Ruurd31: Er stond dat ik mijn savegame nog zou posten, beter lezen...

EDIT: Geen cheats of mods gebruiken aub!

Dit bericht is bewerkt door frostiemen: 12 Jul 2006, 17:16:50

--------------------

The Name's Syp.

NEOSyp.

Waarschuwing: (0%)

Volledig bewerken

Snel bewerken

BaasB

Zaibatzu baas

Groep: Super Leden

Gebruiker Nr.: 8876

Sinds: 25-June 05

Geplaatst: 12 Jul 2006, 17:04:46 Geplaatst #2

Ik doe hem voor je.

EDIT: De savegame is klaar. Ik heb de missie Freeway voor je gedaan (1e plaats).

Beloning: $10000

Ik heb gesaved bij de savehouse in Willowfield.

Ik heb geen cheats gebruikt, geen mods of trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, geen kogels afgevuurd, ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest.

Succes verder met GTA San Andreas uitspelen.

Je vindt de savegame onderaan deze post.

@-Matthijs-: Bedankt, dat had ik nodig. Ik vind die race erg moeilijk, omdat de Super GT al bij het minste of geringste gaat slippen.

Met dank aan SummerBase, hij heeft de savegame van versie 2 overgezet naar versie 1, en weer terug.

Groeten BaasBart

Dit bericht is bewerkt door BaasB: 12 Jul 2006, 17:48:26

Vooral dat eind is belangrijk.

Balen, toch v2...

Bewerkt: door frostiemen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...