blubbus Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Heey, ben nu al tijdje bezig om "monster"uit te spelen, maar op de een of andere manier lukt het me niet. Ik druk zo'n beetje de hele tijd mn gas in en neem alle spots zo kort mogelijk en toch is mn snelste tijd pas 8.30 min of iets dergelijks, kan iemand hem alsjeblieft voor me uitspelen? Ik heb gesaved bij de boerderij van de missie! GTASAsf2.b
~Mario~ Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) Soms denk ik weleens speelde ik hem maar op de pc, dan had ik je ook wel kunnen helpen helaas speel ik Gta Sa op de xbox, maar als je wilt kan ik je altijd nog wat tips geven hoor. Bewerkt: 8 augustus 2006 door ~Mario~
SummerBase Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) Monster - Passed! Ik heb de missie: 'Monster' gehaald zonder cheats en/of mods. Je moet jezelf in deze missie bewijzen tegenover Toreno of althans de geheime man die door de luidspreker spreekt. Je weet op dat moment nog niet wie het is, maar een medewerker van Toreno weet wel wie het is en hij gaat kijken of jij jezelf kan bewijzen in de Monster Truc. Ik heb hier ook best veel last mee gehad, maar via een tip die ik kreeg van iemand anders heb ik het wel geleert. Die tip wil ik uiteraard niet voor mij zelf houden en daarom krijg je hem ook nu van me. Ik zet altijd mijn Radio op 'Radio X' het is een ruige zender waarvan je een klein beetje wild worden. Ga vooral niet wankelen in de auto en gas flink door. Als je over de kop gaat moet je in de tegengestelde richtig terug keren, althans als je nog draait. Als je eenmaal stil op de kop ligt vlieg je in brand waarna je het kan vergeten. En dan moet je uiteraard overnieuw beginnen. Het is dat ik de route ken, want ik weet precies links rechts. Ik heb deze missie namelijk al een paar keer gedaan, maar goed dat doet er niet toe. Het is ook een goed stap om niet de rem met de spatie (pc) te gebruiken maar het pijltje achteruit zo draai je niet te ver door, maar verlies je wel enkele snelheid. De monster bouwd die snelheid zoals ik het merk snel weer op en zo kun je verder naar het volgende Checkpoint. Als je al de 35 Checkpoints hebt gehaald krijg je een cutscene waarna je de missie voltooid hebt. Beloning: $4000, Respect + --- Hier is de informatie die ik belooft hebt, ik bied hierbij mijn excuses aan, omdat het even geduurt heeft. Dit kwam omdat ik een Pizza in de oven had gedaan, maar die was ik vergeten dus ik ging kijken en de pizza was klaar. Ik ging hem rustig op eten en even Televisie kijken zoals ik altijd doe, maar toen kwam ik er nog achter dat ik nog een savegame moest doen die ben ik snel gaan doen en nu heb je hem. Ik hoop dat je er buiten de tijd dat het geduurt heeft toch nog blij mee bent. Ik heb het in ieder geval met plezier voor je gedaan, de savegame vind je in de Bijlage en ik wens je veel succes in de verdere verloop van het verhaal. Ook staan er om dit bericht helemaal compleet te maken wat Screens hieronder! Bewerkt: 8 augustus 2006 door SummerBase
blubbus Geplaatst: 8 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Tips zijn altijd welkom, dan kan ik hem later misschien zelf ook nog eens doen, maar t liefst wil ik gewoon verder kunnen, want ik word een beetje gek van deze missie
blubbus Geplaatst: 8 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Ik vind het helemaal niet erg dat het zo lang duurde Echt verschrikkelijk bedankt en ook voor de tips, ik zal zelf nu ook nog eens gaan kijken of het lukt. Super bedankt!!
Recommended Posts