Jump to content

rare dinge

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi er gebeuren hier soms rare dingen.

in las venturas knipperen die lantaarenpalen en zelf de landingsbaan wordt er geflitst.

die leviathan in las venturas airport heeft geen magneet is er wel een met magneet?

Geplaatst:

dat van die magneet weet ik niet maar met die straatlantaarnpalen heb ik ook en soms zie ergens in bone country een man met een ketiingzaag die achter je aan zit en come here piggy piggy ropet of je hebt ook nog bigfoot maar die weet ik niet echt zitten

Geplaatst: (bewerkt)

Dat kan best wel eens gebeuren ja, ik heb dat ook wel eens, en dat de landingsbaan gefiltst wordt is normaal dan kunnen aankomende vliegtuigen veilig landen, dat is net zo als in het echt. De Magneet onder de leviathan krijg je alleen tijdens de missie Up,Up, and Away, verder heb je onder de leviathan helaas geen magneet meer, dus geniet er maar van tijdens die missie.

Bewerkt: door ~Mario~
dat van die magneet weet ik niet maar met die straatlantaarnpalen heb ik ook en soms zie ergens in bone country een man met een ketiingzaag die achter je aan zit en come here piggy piggy ropet of je hebt ook nog bigfoot maar die weet ik niet echt zitten

Dit slaat echt helemaal nergens op!! Dit is zeker niet waar, gewoon een verzinsel.

Maar het is gewoon dat de Leviathan geen magneet heeft. Dit is alleen zo tijdens de missie up, up and away.

Dat er op landingsbanen en vliegtuigen lampjes knipperen, is normaal. Dan kunnen de landingsbanen en vliegtuigen ook in het donker of in slecht weer goed gezien worden. Knipperende lantaarnpalen kunnen ook wel. Soms knipperen ze gewoon. Maar tijdens de riot missies, aan het einde van het spel, knipperen ze bijna allemaal, of doen ze het helemaal niet. Dit komt dan door de rellen, omdat ze beschadigd zijn.

Bewerkt: door Flying Dutchman

Ja ik zat ook al te denken, een man met een kettingszaag hoe kan dat nou toch?

Maar lantaarnpalen kunnen in het echt ook knipperen, dus in Gta Sa heb ze

het misschien ook wel echt nagebouwt. of het is inderdaad een riot cheat,

dat alle mensen met elkaar beginnen te vechten.

Geplaatst:
Ja ik zat ook al te denken, een man met een kettingszaag hoe kan dat nou toch?

Maar lantaarnpalen kunnen in het echt ook knipperen, dus in Gta Sa heb ze

het misschien ook wel echt nagebouwt. of het is inderdaad een riot cheat,

dat alle mensen met elkaar beginnen te vechten.

kijk bij easter eggs en da van bigfoot klopt wel en die kettingzaag ook ben al 1 keer tegengekomen

Geplaatst:

Ja dat komt omdat je misschien de riot cheat gebruikt,daardor gaat iedereen met elkaar vechten

En dat Bigfoot bewijs is inderdaad allang bekend, is tevens al zo vaak gevraagt, gebruik simpel weg

de zoekfunctie en je vindt er wel 15 topics over ofzo.

die man met die kettingzaag is een verzinsel hij heet leatherface, ook wel de panopticon killer genoemd, een zogenaamde moordenaar met een kettingzaag die op de panopticon leeft ten westen van blueberry en dat is GEEN bone county maar red county, leer eerst maar eens de map kennen voor je onzin gaat lopen uitkramen!

Bewerkt: door wakkiegeslacht

Ja inderdaad, ik zeg altijd een foutje moet kunnen,

maar niet teveel moechy, 'Pas erop'! :t

Geplaatst:

anyhoo, het gaat erom dat die panopticon killer FAKE is, en Bigfoot ook, en als je het tegendeel wil bewijzen, dan moet dat(zoals de regels van dit forum gelden) met een screen. Geen screen, geen bewijs.

:cya: wakkiegeslacht

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...