Vinewood Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Ik heb een vraagje Ik ben nu bezig met een object in gta sa, stelt niet veel voor, alleen voor een test. De video van wazuup heb ik gekeken, was allemaal heel logisch, Je hebt er ook KAM's scripts voor nodig, ik heb die dus gedownload, Er staan een paar files in, en 2 readme's, maar ik snap niks van die Readme's. Waar moet ik die bestanden heen plaasten van KAM's scripts, zodat ik verder kan gaan met mijn 1ste mod mvg, Vinewood Reageren
erterer0 Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) Je moet het folder scripts kopiëren en in het folder van 3dmax plakken, druk op ja alles, en voila... Bewerkt: 8 augustus 2006 door erterer0 Reageren
Vinewood Geplaatst: 8 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Je moet het folder scripts kopiëren en in het folder van 3dmax plakken, druk op ja alles, en voila... Ik heb alle .ms files in de 3dmax map gezet, Toen heb ik gekeken of er iets bijgekomen is, maar er is niks bijgekomen Mischien meer uitleg :$ Reageren
Jarno Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Je meot je bestanden in de map 'scripts' neerzetten. erterer0 zei het goed alleen jij zat naar die bestanden te kijken i.p.v. map ervoor (wat ook 'scripts' heet meestal). Reageren
Goliat Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Het gaat er niet zo zeer om of die scripts in de 3DS max folder staan. Drop ze gewoon ergens, het liefst in de 3ds max scripts map en laad ze dan in: Reageren
Big-Bear Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Het gaat er niet zo zeer om of die scripts in de 3DS max folder staan.Drop ze gewoon ergens, het liefst in de 3ds max scripts map en laad ze dan in: Voor zover ik weet, veroorzakt dat errors, ik had dat ook geprobeerd, en dan krijg je een error (naar mijn geweten) waarop staat dat hij het script wat je probeert te laden, niet kan vinden. Ik denk omdat hij alleen de scripts leest die in de Scripts folder staan. Hetzelfde als je V-Ray installeert, die vraagt ook de locatie van je Plug-In map (natuurlijk omdat V-Ray een plug-in is) en als je deze nu in een map zet, met ook de naam Plug-In, maar dan bij "Mijn Documenten" dan werkt die niet. Dus je moet gewoon de map Scripts van de scripts van Kam, kopieren, en vervangen, dat is alles Reageren
Goliat Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 (bewerkt) Het gaat er niet zo zeer om of die scripts in de 3DS max folder staan. Drop ze gewoon ergens, het liefst in de 3ds max scripts map en laad ze dan in: Voor zover ik weet, veroorzakt dat errors, ik had dat ook geprobeerd, en dan krijg je een error (naar mijn geweten) waarop staat dat hij het script wat je probeert te laden, niet kan vinden. Ik denk omdat hij alleen de scripts leest die in de Scripts folder staan. Hetzelfde als je V-Ray installeert, die vraagt ook de locatie van je Plug-In map (natuurlijk omdat V-Ray een plug-in is) en als je deze nu in een map zet, met ook de naam Plug-In, maar dan bij "Mijn Documenten" dan werkt die niet. Dus je moet gewoon de map Scripts van de scripts van Kam, kopieren, en vervangen, dat is alles Klopt maar dat geldt niet voor alle scipts, bij de col_io heb ik dat weer niet, hoe dan ook als ze maar in ze scripts map staan is het goed. Bij deze 2 die ik liet zien werken ze sowieso, heb ik getest. Je kunt ze ook nog op deze manier laden maar ook daarvoor moeten ze in de scripts map staan: Dit geldt alleen voor de DFF, als je ook nog een col-script(om 'm te exporten) wil laden moet je gta_col_io laden zoals ik heb uitgelegd. Bewerkt: 9 augustus 2006 door Goliat Reageren
Vinewood Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 het is gelukt Ik heb alle files, die erin zaten in de mappen gezet, Daarna script gerunt, ging allemaal goed, *fieuw* nu nog mijn model verder maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.