Jump to content

San Fierro: Supply Lines & New Model Army

Recommended Posts

Geplaatst:

Zou iemand AUB Supply Lines & New Model Army voor mij willen doen?

Ik heb alle San Fiero Missies al gespeeld en door 1 gast zou ik na een week weer worden gebelt en die pimp zou mij ook weer bellen maar bijde laten het afweten waardoor ik het gevoel heb dat ik dus weer een beetje vast zit.

En tjah ik krijg dat RC niet onder de knie, ik kom steeds zonder benzine te zitten met me plane of op ze kop waardoor ik mezelf mot opblazen..... :sst:

En als je zin en tijd heb zou je me ook dan even verder kunnen helpen met me rijlessen.

Ik kom namelijk niet verder dan de: Burn and Lap, Daar loop ik op vast.

P.S.

Mot er wel bij zeggen dat ik dus alle missies al had uitgespeeld in San Fierro behalve die 2 van hierboven. Maar toen ik me game net wou gaan saven crachte de game waardoor me laatste 2 of 3 missies weer open staan maar die doe ik zelf wel weer. Als dus iemand me met bovenstaande kan helpen pls.

GTASAsf1.b

Geplaatst: (bewerkt)

Doe ik vanavond nog voor je :Y . Zowel de Zero-missies als de autoschool :).

EDIT:

Als ik jouw savegame opstart, krijg ik een bericht dat je de 100% behaald hebt (zie screen). Dat kan uiteraard nog niet aangezien je in San Fierro bent. Heb je soms cheats gebruikt om de 100% te hebben? Wat wil je dat ik doe, gewoon de savegame spelen? Bij mijn andere savegames heb ik het niet, dus het ligt zeker weten aan jouw savegame.

EDIT 2:

Supply Lines - Mission Passed

Beloning: $5000

New Model Army - Mission Passed

Beloning:

- $7000

- Asset, wat kan oplopen tot maximaal $5000

Driving School - Mission Passed

Beloning: Driving skill +

Hierbij heb ik alles gehaald wat je nog niet gehaald had. Degene die jij brons gehaald heb, heb ik verbeterd, zodat zilver het laagste is :Y .

Ik heb geen cheats of mods gebruikt. Veel succes met de rest van de missies!

Groetjes, Dutchy3010

post-33831-1155063692_thumb.jpg

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de vorige keer dat ik vast kwam te zitten cheats gebruikt idd jah, denk dat dat zodoende is gekomen. was toen met de missies Fare well my Love & Stadion Race die ik ook dankzij hierzo heb over kunnen slaan.

Maar zou dus wel graag willen dat als je nog wilt dat je die missies doet zodat ik iedergeval zelf weer verder kan proberen te komen.

[Edit]

Najah cheats? Gebruikt gemaakt van een trainer, majah tis ut zelfde.

Heb deze melding zelf trouwens nog nooit gezien, wel die over die horsedingetjes enz maar deze is nieuw voor me.

[Edit]

Harstikke bedankt.

Bewerkt: door Frankster
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...