grasmaaier Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) Ik zie dus online een hele gave server waar de politie een bandiet moet zien te pakken. Maar helaas deze server zit vaak vol ! Kan ik ergens de files van die server downloaden zodat ik ook dezelfde cops and robbers server kan opzetten ?? Of is dit niet mogelijk ?? Nog een vraag waar kun je de beste scripts en addon's downloaden voor zelf een leuke server te maken ?? ben redelijk nieuw hier heb pas een week dit spel maar ben nu al erg verslaafd aan deze game heb eral zeker 100 uur online opzitten. Bewerkt: 8 augustus 2006 door grasmaaier Reageren
Flame^ Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Ga naar het SA-MP Forum, daar worden vaak in het "Script Showroom" forum nieuwe scripts gepost . Reageren
Goliat Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Ik heb hier een script voor je, ik was er laatst ook naar opzoek: -klik- Om ze voor je server te kunnen laden heb je wel mIRC nodig: Download pagina mIRC 6.2 Succes ermee.. Reageren
Flame^ Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Dit is SAMP, niet MTA .. Reageren
grasmaaier Geplaatst: 10 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Ok zal wel kijken maar wil misschien ook zelf wel iets maken ontwikkelen. Je hoort nog van me allen bedankt !! Reageren
erterer0 Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) Cops And robbers, dat is ook mijn lievelings server, maar volgensmij mag je geen scripts downloaden Welke maker zou dat nou weggevend Maar je kunt wel aan de maker toestemming vragen Bewerkt: 11 augustus 2006 door erterer0 Reageren
Le MrG Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Waarom zou je geen scripts mogen downloaden? Als je even in de genoemde links kijk zie je daar een overzicht van downloadbare scripts voor je SAMP Server! Reageren
erterer0 Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Niet elk script staat daar Reageren
grasmaaier Geplaatst: 11 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 idd daar staan niet alle scripts maar je komt al wel een heel eind ben nu zelf al bezig met een nederlandse versie van Cops and robbers en ik kan hier al wel melden dat ik een heel eind kan komen en zelfs nieuwe dingen in de server kan introduceren die de andere cops and robbers server niet heeft maar je kan hier altijd hulp vragen als je een script niet kunt vinden toch. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.