Jump to content

problem.

sNICKer

Recommended Posts

ik heb een probleem met een mission bij sweet. het noemt "cesar (en nog iets)".

je gaat voor het eerst je eigen car moden, met een lowrider of zoiets. en dan moet je naar een locatie gaan waar ze tricks doen met lowriders.

dan komt er iemand af die een weddenschap wil doen om op muziek te dansen.

en dan moet je met je right analog stick de bewegingen doen die op je scherm komen. mijn probleem is nu ik het wel goed doe maar de mission mislukt altijd. het is blijkbaar nooit op het goede moment. kan iemand me advies geven of zo ?

Delen op andere websites

je gaat voor het eerst je eigen car moden, met een lowrider of zoiets. en dan moet je naar een locatie gaan waar ze tricks doen met lowriders.

en dan moet je met je right analog stick de bewegingen doen die op je scherm komen. mijn probleem is nu ik het wel goed doe maar de mission mislukt altijd. het is blijkbaar nooit op het goede moment. kan iemand me advies geven of zo ?

je moet met de anolog stick bewegen naar de richting van het pijltje als het pijltje in het rondje staat. Als je het op het goede moment doet trilt je conroller. :puh:

Delen op andere websites

je moet met de anolog stick bewegen naar de richting van het pijltje als het pijltje in het rondje staat. Als je het op het goede moment doet trilt je conroller. :puh:

ik heb zo'n idee dat ie dat al wist maar het moet makelijk lukken als je de juste richting inwijst met je anolog stick als het symbol in het rondje is en je voelt inderdaad je stick trillen als je hem goed deed

Delen op andere websites

Je ogen recht in het scherm..

Consentreer je op de muziek.

Consentreer je op het rondje onderaan.

Consentreer je op de toetsen waar je op moet drukken.

Tik mee met je voet op de beat ( zo deed ik het iig ).

En het lukte me :D .

Maja, di's niet de enige dans missie.. :rolleyes:

Delen op andere websites

sorry , dat is een bugga op deze forum als je de vorige knop gebruikt .

ik bedoel niet het lowriden enzo maar het op die knopjes duwen juist wanneer het in dat rondje komt

offtopic: als ik op vorige druk komt er bij niks te staan en dan heb ik het nie in de gaten en dan wil daarna kijken wat ze erover gezegt hebben ken ik mijn post nie meer terug vinden :lol:

ontopic: ik vind het wel een leuke missie is tenminste nie ff rond racen en hij was nog simpel ook net als dat dansen voor die muziekbus

Delen op andere websites

• 7 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...