$NeoSyp$ Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Wie kan mij een savegame van stowaway geven? Wil namelijk missie daarna doen. Bedankt heh! Reageer snel aub! PS: Is voor v2 helaas...
Clowntje_93 Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 ik heb v2 maar ff geen stowaway missie moet ik heel snel het tot die missie gaan doen dus dat duurt dan denk een paar dagen maar ik wou tog opnieuw beginnen vind je het erg met of zonder cheats?
$NeoSyp$ Geplaatst: 8 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) maakt niet uit met of zonder cheats is voor een filmpje Wat is je verste savegame voor you've had your chips die je hebt? Of heb je alles gedeleted? EDIT: En weet je misschien een site met savegames voor v2? Bewerkt: 8 augustus 2006 door frostiemen
Clowntje_93 Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 nee ik weet geen site maar ben nu opnieuw begonnen en al bij de 3de missie dat je zo moet gaan sprayen
Bling Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) ik heb v2 maar ff geen stowaway missie moet ik heel snel het tot die missie gaan doen dus dat duurt dan denk een paar dagen maar ik wou tog opnieuw beginnen vind je het erg met of zonder cheats? Bespaar je moeite Wakkiegeslacht, ik heb die savegame even opgezocht en hem in mijn bijlage gezet. De laatste missie die in deze savegame gedaan is, is Stowaway. Dus frostiemen, als het goed is kun je nu weer verder. En weet je misschien een site met savegames voor v2? Misschien heb je wat aan deze site, hier staan allemaal savegames voor versie 2 van San Andreas. Bewerkt: 8 augustus 2006 door Bling
Clowntje_93 Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 oke maar ik wou tog sowieso overnieuw beginnen
$NeoSyp$ Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Geweldig Bling! Eindelijk heb ik het! Ontzettend bedankt heh! BLING
Recommended Posts