Luis Su Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 In mijn zoektocht naar een topic over FM 2006, werd mijn zoeken niet beloond. Daarom open ik maar even een topic. Vertel hier over je huidige game, of klop hier aan met vragen. Ben momenteel bezig met Internazionale. Tot aan de winterstop nog steeds ongeslagen. Zowel in de Seria A, als in de Champions League. Aankopen heb ik nog niet gedaan. Nouja, wel een paar maar dat zijn meer spelers voor de toekomst. Gezien mijn budget van € 48.000.000 (nodige verkoop) ben ik daar eigenlijk wel aan verplicht. Enigste nadeel van dit team is dat iedereen tegen de 30 zit of in de 30 zit. Doelstelling van mij is om het hoge gehalte aan buitenlanders (voornamelijk Zuid-Amerikanen) terug te dringen en ter compensatie Italianen aantrekken. Reageren
Jantje III Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 ik denk dat je tevez moet kopen die zit bij corinthias in brazilië Reageren
Maurijn Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 -Christiano Lucarelli van Livorno -Luca Toni van Fiorontina -Iquinta van Udinese Allemaal Italianen en stuk voor stuk goede voetballers. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.