teuntjuh Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Ik dacht dat het een goed idee was om voor VCS komt, een player model van Victor Vance te maken. Ik nam het cutscene-model en veranderde textures en model om zo in VC als Victor te kunnen spelen. Ik heb nu de volgende dingen af: Ingame Street Outfit Ingame Soiree Outfit Ik ben van plan om nog de volgende dingen te doen: Ingame Wetsuit Outfit Cutscene Wetsuit Outfit Cutscene Street Outfit Cutscene Soiree Outfit Andere kleding Ik kreeg de ingame screens niet met Imageshack ge-upload, dus die heb ik als bijlage erbij gedaan. Ik zou binnenkort wel de cutscene models af moeten hebben. Daarna begin ik aan de jetski-outfit. (Wetsuit) Iedereen mag suggesties doen, en degenen die ik goed vind zal ik bij de lijst zetten. Download-links komen als ik de cutscene models afheb. De street-outfit werkt ingame. Ik kan de models zelf niet testen, die is door iemand anders getest. Als er mensen beta-testers willen zijn, PM me dan. Commentaar graag. Reageren
fragje Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Netjes gedaan teuntjuh , jammer genoeg heb ik geen VC meer anders zou ik zeker een beta-tester willen zijn. Als idee, pimp suit , pyjama , zoals jij al voorstelde een duikerspak. Doe zo verder ! mvg fragje Reageren
teuntjuh Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Dankje. Ik heb al wat nieuwe ideeën: Cop Outfit Hawaiian Outfit (VC) Tracksuit Assassin Outfit De cutscene models kunnen niet geïmporteerd worden met Kam's DFF I/O, shit. Dus de cutscene models blijven hetzelfde. Maar ja, ik was misschien toch al van plan een soort TC te maken met nieuwe missies. Bijvoorbeeld die al bekend zijn van VCS. Reageren
Donwell Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Ziet er goed uit! Is het dan zoiets dat je player en dat soort dingen moet veranderen in gta3.img of dat je hem selekteert in Options -> Skins?? Reageren
teuntjuh Geplaatst: 10 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Ziet er goed uit! Is het dan zoiets dat je player en dat soort dingen moet veranderen in gta3.img of dat je hem selekteert in Options -> Skins?? Het zal veranderd moeten worden in gta3.img. Ik ben op het moment de textures aan het aanpassen van het hoofd en de lichamen opnieuw aan het maken omdat ze er te smooth uitzien ingame. Het hoofd ook een beetje, dus dat ga ik veranderen. EDIT: De Jetski-outfit is mislukt en ik kan geen cutscene models maken omdat Kam's script deze niet importeert. Maar ik ga wel andere outfits maken, hoor. Bewerkt: 10 augustus 2006 door teuntjuh Reageren
Donwell Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Mooi zo! Komt er ook nog een beta-versie uit of gewoon gelijk helemaal?? Reageren
teuntjuh Geplaatst: 10 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Mooi zo! Komt er ook nog een beta-versie uit of gewoon gelijk helemaal?? Ik wil deze twee models helemaal goed hebben voordat er een beta komt. Daarna zal ik de andere doen en komt de final version. Reageren
teuntjuh Geplaatst: 14 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) Op GTAForums.com staan de nieuwste screens van mijn player model, ik vind zijn gezicht nu wel goed genoeg. Dus nu is het nog een kwestie van het hoofd op het andere lichaam plakken en releasen. EDIT: Op GTAGarage verkrijgbaar! Moet alleen nog goedgekeurd worden. Bewerkt: 14 augustus 2006 door teuntjuh Reageren
teuntjuh Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Sorry voor de triple post, maar ik wou even zeggen dat de mod is goedgekeurd op GTAGarage.com! Er lijkt weinig interesse in mijn mod. Maarja. Link: Download! Reageren
Donwell Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Ik ben er wel in geïnteresseerd, en ik wil je ook op een paar dingen wijzen (maar ik wil ook niet moderatorig overkomen): Ten eerste: Je mag niet dubbelposten (zeker niet trippleposten), de EDIT-knop staat er niet voor niets!! Ten tweede: Je mag geen eigen-mod-downloadlinks geven die naar een andere site gaan (zoals GTAGarage), dit wordt gezien als reclame. Ik ga btw Victor Vance meteen downloaden en installeren, hij lijkt me vet cool! Reageren
[Baz] Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) en jij zeg dat je niet moderatorachtig wil overkomen? doe er dan wat aan zeg het rustig, pff, en trouwends, die avatar ook lekker na-geaapt van ASPHALT Bewerkt: 18 augustus 2006 door Baztiaan.gta Reageren
teuntjuh Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Donwell, ik weet ook wel dat ik niet mag triple-posten, maar het was nuttige info voor dit topic en ik ga niet als een dooie staan wachten totdat er eindelijk es iemand post. Ik dacht dat meerdere posts achter elkaar waren toegestaan indien deze nuttige informatie bevatten. GTAGarage.com is geen GTA forum, alleen een downloadsite, ik dacht dat dit niet als reclame gezien werd? En wat wil je liever, een host als Rapidshare die vol met spyware zit, of een betrouwbare site die erop gericht is downloads voor GTA te hosten? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Baztiaan het is beter als je er niet mee gaat bemoeien. Het is goed dat hij het zegt, dat laat zien dat mensen toch om de regels geven. Als het maar vaak genoeg gezegd word, houd iedereen zich eraan uiteraard. Dubbelposten mag uiteraard wel om een topic weer omhoog te krijgen als het al tijdje geleden is geweest dat iemand gepost heeft. Reageren
Pter Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 het hoofd is beetje te klein in vergelijking met het lichaam. maja niet iedereen/alles is perfect Reageren
kees1991 Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) dit topick was al erg oud dus dan moet je het laten rusten. EDIT en je sig is te groot maak hem kliijner anders kun je een wanr krijgen. Bewerkt: 3 september 2006 door kees1991 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.