Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb al meerdere maal een nieuwe wagen op gta sa proberen modden, ik volg alle stappen en

hij staat er op. maar als ik san andreas dan opstart stopt hij halverwege met het laden.

als ik dus gemod heb, kan ik niet meer op gta sa.heb het al meerdere malen geprobeerd

met verschillende voertuigen. kan iemand mij plz helpen :?

grtz

Geplaatst:

Het kan aan 2 problemen liggen! Ofwel heb je een "verkeerde/foute" mod geïnstalleerd, ofwel heb je een bestand verwijdert dat nodig is voor de game. Hiermee wil ik niet zeggen dat het aan jou ligt, maar dat de mod een fout bevat.

Ik weet niet exact of dit topic hier thuishoort. Het is nogal een mix van game en mod. Dus het zou kunnen dat je topic in het juiste forum staat.

// Mss is het handig als je je vraag hier stelt. Leg alle stappen uit die je gebruikt hebt en zij zullen je probleem wel vinden.

Geplaatst:
Het kan aan 2 problemen liggen! Ofwel heb je een "verkeerde/foute" mod geïnstalleerd, ofwel heb je een bestand verwijdert dat nodig is voor de game. Hiermee wil ik niet zeggen dat het aan jou ligt, maar dat de mod een fout bevat.

Ik weet niet exact of dit topic hier thuishoort. Het is nogal een mix van game en mod. Dus het zou kunnen dat je topic in het juiste forum staat.

// Mss is het handig als je je vraag hier stelt. Leg alle stappen uit die je gebruikt hebt en zij zullen je probleem wel vinden.

ok. bedankt, zal ik zeker doen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...