trio Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 ik heb al meerdere maal een nieuwe wagen op gta sa proberen modden, ik volg alle stappen en hij staat er op. maar als ik san andreas dan opstart stopt hij halverwege met het laden. als ik dus gemod heb, kan ik niet meer op gta sa.heb het al meerdere malen geprobeerd met verschillende voertuigen. kan iemand mij plz helpen grtz Reageren
Rekam Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Het kan aan 2 problemen liggen! Ofwel heb je een "verkeerde/foute" mod geïnstalleerd, ofwel heb je een bestand verwijdert dat nodig is voor de game. Hiermee wil ik niet zeggen dat het aan jou ligt, maar dat de mod een fout bevat. Ik weet niet exact of dit topic hier thuishoort. Het is nogal een mix van game en mod. Dus het zou kunnen dat je topic in het juiste forum staat. // Mss is het handig als je je vraag hier stelt. Leg alle stappen uit die je gebruikt hebt en zij zullen je probleem wel vinden. Reageren
trio Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Het kan aan 2 problemen liggen! Ofwel heb je een "verkeerde/foute" mod geïnstalleerd, ofwel heb je een bestand verwijdert dat nodig is voor de game. Hiermee wil ik niet zeggen dat het aan jou ligt, maar dat de mod een fout bevat.Ik weet niet exact of dit topic hier thuishoort. Het is nogal een mix van game en mod. Dus het zou kunnen dat je topic in het juiste forum staat. // Mss is het handig als je je vraag hier stelt. Leg alle stappen uit die je gebruikt hebt en zij zullen je probleem wel vinden. ok. bedankt, zal ik zeker doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.