Jump to content

Driving school

Recommended Posts

Geplaatst:

k heb moeite met driving school die 360

want als ik w+s doe en pijltje links of rechts gaat me computer steeds piepen om de 1 sec horo je dan zo`n piep

egt kut en de heat stopt zo maar :-(

wat moetk doen :(

Geplaatst:

Jij wilt dus informatie over de Driving School die heb ik uiteraard wel, ik zal het je uitleggen. Ik denk dat het ligt aan de plaktoetsen die je op de computer hebt. Ik weet ook niet hoe dit zou kunnen gebeuren, maar ik heb het eens gehoord van iemand. Verder kan eht wezen dat je computer niet goed reageert op de W en S tegelijk. Verwijder dan eens de gta_sa.set in de map : 'Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'. Dat kun je in ieder geval proberen, zo herstel je de instellingen. Wat je ook kan proberen is je instellingen van je pc eens na kijken, want er kan wat onodige rommel op zitten. Verder heb ik nog wat info over de Driving School als aanvulling! :Y

In de missie: 'Back to school' moet je waar maken wat je kunsten zijn op de weg en op een soort daarvoor uitgekozen plaats. Als je de missie wilt starten moet je naar de school lopen en naar binnen gaan. Als jke de gang door loopt kom je vanzelf bij een tv. Als je de tv start kun je een oefening doen. Als je een oefening wilt halen moet je een betere score hebben als 70%, de scores worden geteld op: Schade, tijd en rijgedrag. Als je gewoon het filmpje duidelijk na doet kan het niet meer mislukken. Althans je moet bij sommige oefeningen gewoon goed oefenen.

Bij de al bekende sprong waar je een 360° draai moet maken, lukt het veel mensen niet deze te halen. Het is meestal omdat ze op in het midden de schans op rijden, of dat ze te wild doen. Mijn tip aan jullie is: Doe rustig aan, en rijd je wagen op het randje van de schans. Hij zal nu al kantelend de lucht in vliegen, waarna je heb goed en netjes kan landen. Ga niet slippen want dan krijg je minder punten. Na de draai rij je gewoon een stukje door en rem je pas als je een stuk normaal gereden hebt.

Als je nog meer vragen hebt over oefeningen kan je die altijd stellen/vragen, want sommige zijn ook best moeilijk, bijvoorbeeld die dat je door de stad moet rijden. Zorg dat je niet al te rustig rijd, maar ook weer niet te snel. Als je iemand botst heb je schade waardoor het dus weer moeilijker word.

Geplaatst:

Zoals SB al zei : dit komt waarschijnlijk omdat je plaktoetsen hebt ingeschakeld. dit kun je makkelijk uitzetten :

ga naar Deze Computer >

klik in de linkse balk op Configuratiescherm >

klik in dat scherm dan op klassieke weergave >

klik dan op Toegankelijkheidsopties >

Ga naar de tab Toetsenbordopties en klik in het bovenste vakje Plaktoetsen uit

Hopelijk is je probleem nu opgelost

Veel succes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...