trio Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 ik heb al meerdere malen geprobeerd om te modden, maar het lukt nooit. Ik volg de stappen van de site, en doe precies hetzelfde. het is dan allemaal gelukt, maar als ik dan sa terug opstart, laad hij maar tot halverwege. heb al 2 uur zitten w8en, maar het lukt niet. laad maar tot aan de helft. weet iemand hulp, want ik ben ten einde raad. en als het wat uitmaakt, ik heb v2 versie. ligt het daaraan? grtz... Reageren
Jarno Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Je moet inderdaad downgraden naar versie 1.0. En hier heeft Ruurd31 een mooie post gemaakt met waarom en hoe je downgrade naar versie 1.0. Succes. Reageren
trio Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 (bewerkt) Je moet inderdaad downgraden naar versie 1.0. En hier heeft Ruurd31 een mooie post gemaakt met waarom en hoe je downgrade naar versie 1.0.Succes. ja, ik heb het gedaan, maar nu heb ik een ander probleem. alle savegames werken niet meer. ook als ik nieuwe download, niets lukt meer, enkel nogmaar helemaal opnieuw starten. weet je raad plz? ben ten einde raad... grtz Bewerkt: 9 augustus 2006 door trio Reageren
kees1991 Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 dat is normaal dat de save games niet werken. volgens mij kun je nog wel niewe doen. dan moet je gewoon 1x ergens safen en dan die safe game vervangen voor de niewe. (ik weet niet zeker of dat werkt hoor ) Reageren
trio Geplaatst: 10 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) dat is normaal dat de save games niet werken. volgens mij kun je nog wel niewe doen. dan moet je gewoon 1x ergens safen en dan die safe game vervangen voor de niewe. (ik weet niet zeker of dat werkt hoor ) nee dit gaat ook niet. als ik een savegame open, komt eer eerst de text van: 'loading data, please wait...' en dan komt er dit kader weet iemand iets anders plz? grtz Bewerkt: 10 augustus 2006 door trio Reageren
Goliat Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) De save-games zijn nu nog steeds een v2 save-game. Je hebt door de downgrade nu een v1 game en dat gaat nu eenmaal niet samen, dat het niet werkt is dus heel normaal. Wat je nu kan doen is je hele San Andreas directory kopiëren naar een andere locatie en die folder weer upgraden zodat je save-games daar weer wel werken. Zo kan je dus op een versie modden en in de andere folder gamen, en daarnaast kan je dus ook nog eens de folder waar je op gamed intact laten.. Mocht je weleens een mod op je mod directory willen testen, dan kan je gewoon een new game starten, of op zoek gaan naar v1 save-games. Ik heb hier een save-game in de bijlage voor je van v1. Hier zijn nog wat v1 save-games te vinden. En hier heb ik de van v1 naar v2 patch zodat je ook weer normaal kan gamen. Dit is eigenlijk een 1.1 patch maar volgens mij zit er feitelijk geen verschil tussen 1.1 en 2.0, alleen 2.0 is officieel gereleased en 1.1 is gewoon een patch die te downloaden is. Als ik het mis heb dan vraag ik bij deze iemand of iemand de goede patch wilt posten, ik heb op google gezocht maar niet kunnen vinden.. Bewerkt: 10 augustus 2006 door Goliat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.