PSPfreaker Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Hoi, ik heb zojuist e107 geinstalleerd en ik heb even naar een leuke skin gezocht en die heb ik ook gevonden. Nu is mijn vraag, ik die skin dus gedownload in .zip formaat. Ik ga dus in e107 die skin toevoegen dus hij gaat uploaden. Maar dan zegt hij:"An error has occurred, unable to un-archive the file PCLZIP extract error: 'PCLZIP_ERR_MISSING_FILE (-4)" Weet er iemand wat er aan de hand is? Reageren
The Mafia Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Heb je een plaatje ? Reageren
The Mafia Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Download de skin nog een keer en Upload hem dan weer. Geeft hij weer een fout aan check dan of je alles goed heb ge-chmod. Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Juist!!, Ch-modden was ik vergeten. Het is gelukt!! Ik moest het via FTP uploaden. Toch bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.