Jump to content

bootgarage

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een paar mooie boten en vroeg me af of er ook een soort "garage" was voor boten(waar je ze kunt opslaan).nu ode ik altijd bij santa maria beach met de boot op het strand varen en dan in de garage duwen,maar oms is hij dan weg.is er nog een andere manier of garage zodat je boten kunt opslaan?

greetz,MM :cya:

Geplaatst:

Leuk :D. Dat was ook zo'n beetje mijn eerste vraag toen ik een jaar geleden lid werd van het forum. Het antwoord is echter in die tijd niet veranderd: nee, je kunt geen boten bewaren in San Andreas helaas. Theoretisch zou het wel kunnen als je kans ziet zo'n ding in 1 van je garage's te duwen (bijvoorbeeld in Santa Maria Beach), maar praktisch gezien wordt het lastig, want hij moet er weer uit ook en voordat je in het water ligt ben je een kwartier verder en zal de boot al erg beschadigd zijn. Helaas..... ;)

Geplaatst: (bewerkt)

hetzelfde zoals jij zegt want er zij geen bootgarage's

toch wel spijtig ik hoop dat het in de volgende gta wel is

EDIT:gta-sheep was me voor

Bewerkt: door moechy

Ik vindt stom dat er ook nooit geen boten klaarliggen, op wielen eronder

zo,n car dan had je hem ook mee kunnen nemen, maar helaas is dat

nergens te vinden, misschien in de upcoming gta.

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:

Ik heb nog wel een tip :Y :

Neem een Dumper (te vinden bij de Quarry als je de missies daar hebt voltooid) en rijd ermee naar Easter Basin. Neem nu een boot en leg die helemaal links van de Import/Export boot neer. Ga in de kraan en hijs de boot op. Leg hem in de Dumper. Breng nu de Dumper naar 1 van je garages. Als het goed is blijft je boot erin liggen, en kun je hem weer in het water gooien als je hem nodig bent.

Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar volgens mij werkt het wel :D .

In ieder geval veel geluk!

Donwell

Geplaatst:

dit werkt niet hoor:

1.als je even stilstaat met de dumper rijdt er een auto tegen je aan en valt de boot de boot eraf

2.als je eindelijk bij je garage bent is er het probleem dat het plafond te laag is.

3.doe je de dumper kantelen zodat de boot erin glijdt,komt later het probleem dat je hem niet meer op de dumper krijgt.

4.voor ik bij easter basin ben is men dumper allang een hoop schroot.

maar is er dan geen garage die heel dicht bij water ligt zodat je niet ver moet duwen?

Geplaatst:

ja die garage in verdant meadows! die zit een kilometertje van de zee. Anders kan je ook nog die helikopter met die magneet gebruiken want die staat daar ook na de missie 'Up, up and away'

:cya: wakkiegeslacht

Geplaatst:
ja die garage in verdant meadows! die zit een kilometertje van de zee. Anders kan je ook nog die helikopter met die magneet gebruiken want die staat daar ook na de missie 'Up, up and away'

De magneet onder de Leviathan zal na de missie 'Up Up And Away' niet meer onder de heli hangen, helaas.

Dus je kunt deze alleen in de missie 'Up Up And Away' gebruiken, buiten deze missie niet. Zelfs niet als je de Leviathan in de Hanger zet :N .

Volgensmij is er wel een Mod voor maar daarvoor moet je niet bij mij zijn :D .

wakkiegeslacht die magneet hang na die missie niet meer onder de helikopter dus dat zal niet werken :)

EDIT : asphalt je was me voor :puh:

Bewerkt: door Dikbuik
Geplaatst:
dit werkt niet hoor:

1.als je even stilstaat met de dumper rijdt er een auto tegen je aan en valt de boot de boot eraf

2.als je eindelijk bij je garage bent is er het probleem dat het plafond te laag is.

3.doe je de dumper kantelen zodat de boot erin glijdt,komt later het probleem dat je hem niet meer op de dumper krijgt.

4.voor ik bij easter basin ben is men dumper allang een hoop schroot.

maar is er dan geen garage die heel dicht bij water ligt zodat je niet ver moet duwen?

Een kwestie van goed rijden, en wat betreft dat de garages te klein zijn: De hangar van Verdant Meadows. Daar kon je (bijna) alles in kwijt.

Donwell

nou,het is me gelukt om een boot in een garage te zetten.

ik heb hem in de garage van santa maria beach gezet.

je moet gewoon met een boot een eindje van zee varen en dan recht naar de garaeg varen op topsnelheid,als je geluk hebt ligt je boot net voor de garage en moet je hem maar een klein eindje duwen.

maar ik hem hem er nog niet uit geprobeerd te halen.

mischien kun je met een towtruck de boot slepen,dit gaat nl. ook bij vliegtuigen.

maar dat moet ik nog eens proberen.

EDIT:nee,met de towtruck gaat het niet(zoals dikbuik al zei),maar ik blijf proberen!

Bewerkt: door megamaggot

Ik heb het geprobeert met een towtruck maar een boot slepen met de towtruck heeft geen zin, ik heb alle booten in SA van alle kanten geprobeert maar geen een haakte vast aan de haak.

mischien kun lukt het door een packer half de zee in te rijden en er dan een boot in te varen, maar dat lukt waarschijnlijk alleen met kleine bootjes :)

Dikbuik :cya:

Bewerkt: door Dikbuik
Geplaatst:

ja ik heb ff gekeken op de aircraft graveyard en de magneet zat er inderdaad helaas genoeg niet meer in! jmmr :-(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...