Clowntje_93 Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 hallo mensen ik had een vraagje ik maak heel vaak replays in San Andreas, van stunts, bugs en glitches, en nog veel meer maar ik wou vragen of je je eigen replays kan opslaan? En zo ja hoe? Alvast bedankt! wakkiegeslacht Reageren
Donwell Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Dit staat volgens mij in de SA User Files, maar hoe je ze afspeelt weet ik niet. Volgens mij is de naam ervan: replay.??? Zoiets in ieder geval. IIG veel geluk! Donwell Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 nou ik kan em anders nie vinden hoor Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Er staat in GTA San Andreas Userfiles een bestandje dat "replay.rep" heet, hoe je het opent en wat het precies is weet ik niet. Reageren
Donwell Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 En GTA SA Userfiles vind je hier: Mijn documenten -> GTA SA User Files . Daar zullen als het goed is een paar bestanden en 2 mapjes staan (of was het nou 1 ). 1 zo'n bestand heet replay.rep, dat pas verschijnt nadat je iets hebt opgenomen. Het openen moet met een of ander programma, weet niet welke. Donwell Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.