Jump to content

Eigen GANG land

-_-Carl Johnson-_-

Recommended Posts

Ik heb een vraagje

Als je zo'n missie had gehaald dan kon je met je eigen gang toch andere locaties van je rivalen overnemen, en dan word je land wat je hebt gestolen van je andere gangster rivalen groen.

ik zit nu in San Fierro missies te doen, en als ik terug ga naar Los Santos dan zie je dat land van mij en van je rivalen njiet meer.

is het dan zo dat je geen land meer kan inpikken?

Delen op andere websites

Ik hoop dat je dat aan het einde van de game weer kan gaan doen vond het wel leuk die gangwars en heb het eind ook bijna berijkt want zit al aardig tijde missies te doen in Las Venturas dus ik zal het dalijk wel weten als ik het einde heb berijkt :rolleyes:

Delen op andere websites

dat geld is ook weg.

Maar het lijkt me niet dat rockstar dit hele systeem voor zo'n klein stukje in het spel heeft ontwikkeld dus ik denk dat gangwars weer terug komen later in het spel. (weet het niet zeker want ik ben nog niet zover maar lijkt mij persoonlijk onlogisch omdit weg te laten)

Delen op andere websites

• 8 maanden later...
Ik heb een vraagje

Als je zo'n missie had gehaald dan kon je met je eigen gang toch andere locaties van je rivalen overnemen, en dan word je land wat je hebt gestolen van je andere gangster rivalen groen.

ik zit nu in San Fierro missies te doen, en als ik terug ga naar Los Santos dan zie je dat land van mij en van je rivalen njiet meer.

is het dan zo dat je geen land meer kan inpikken?

als je lv heb uitgespeelt(ik wel bijna)dan kom je weer in ls en dan kan je weer veroveren. :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...