-_-Carl Johnson-_- Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Ik heb een vraagje Als je zo'n missie had gehaald dan kon je met je eigen gang toch andere locaties van je rivalen overnemen, en dan word je land wat je hebt gestolen van je andere gangster rivalen groen. ik zit nu in San Fierro missies te doen, en als ik terug ga naar Los Santos dan zie je dat land van mij en van je rivalen njiet meer. is het dan zo dat je geen land meer kan inpikken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 nope geloof het niet bij mij ist ook weg :angry: ik had nogwel alles groen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 je hebt dan ook praktisch niets meer te zoeken in ls Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Denk aan je vrieding Denise Robbinson ! :angry: jij beest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 men mannetje is een player girls come and go :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 lol ik ben noog nooit bij die bitch geweest , lelijk wijf :/ alleen 1 keer voor 2-player mode Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sneij4der Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 hoe kan je dan andere gebieden van gangstars over nemen ik weet het echt niet gewoon iedereen daar neer knallen of wat <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 eerste moet je op een groep ballas manetjes beginnen te schieten dan komt er op , dat je een gangwar heeft uitgelokt , en dan moet je 3 golven ovelevene en de hood is yours :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GoD.Anubis Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Ik hoop dat je dat aan het einde van de game weer kan gaan doen vond het wel leuk die gangwars en heb het eind ook bijna berijkt want zit al aardig tijde missies te doen in Las Venturas dus ik zal het dalijk wel weten als ik het einde heb berijkt :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 ja dat was wel leuk en ook spijtig dat die weg gaan <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Krijg je dan nog steeds geld bij je huis of is dit ook gedaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 dat geld is ook weg. Maar het lijkt me niet dat rockstar dit hele systeem voor zo'n klein stukje in het spel heeft ontwikkeld dus ik denk dat gangwars weer terug komen later in het spel. (weet het niet zeker want ik ben nog niet zover maar lijkt mij persoonlijk onlogisch omdit weg te laten) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
getagun Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 het zal wel terug moeten komen want met je respect kun je steeds gangs met meer personen maken en je kan maar een paar procent respect halen in los santos dus dan is al de andere respect voor niets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Ik heb een vraagjeAls je zo'n missie had gehaald dan kon je met je eigen gang toch andere locaties van je rivalen overnemen, en dan word je land wat je hebt gestolen van je andere gangster rivalen groen. ik zit nu in San Fierro missies te doen, en als ik terug ga naar Los Santos dan zie je dat land van mij en van je rivalen njiet meer. is het dan zo dat je geen land meer kan inpikken? als je lv heb uitgespeelt(ik wel bijna)dan kom je weer in ls en dan kan je weer veroveren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfist Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 yup en het geld zit nog steeds bij cjs huis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.