Ben_92 Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Hallo ik heb op een site van nypd een ned politieauto gevonden deze: weet iemand waar ik die kan downloaden voor mijn GTA SA??? bvd Reageren
mickey Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Hier vind je een nederlandse politie auto (het is een ford crown, maar toch) Ik zal nog wel even voor je verder kijken, maar hier heb je er alvast een. Greets, Mickey Reageren
Ben_92 Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 ja die had ik ook al gevonden. Maar bedankt Reageren
mickey Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Ik denk dat iemand deze auto heeft genomen en een paintjob gemaakt. Dus ik denk dat je deze wagen niet op het internet zal vinden. Greets, Mickey Reageren
Ben_92 Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 ohh okeej dankjewel is er wel iemand die dat wil doen? (texturen)? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.