Caltson Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 hey, ik heb Grand theft auto III nog es uit de kast gehaald. ik ben naar het zuidelijkste punt gegaan van Liberty city onderaan francis intl. hier kom je een rots tegen,als je Vice city hebt zie je dat deze rots dezelfde is als die van vice city,waar je de hidden package op kon vinden. Greetz Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Wat wil je hier mee zeggen? Als je denkt dat het een EE (Easter Egg) of iets dergelijks is moet je naar een ander topic! En niet een nieuwe starten. Reageren
Caltson Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Wat wil je hier mee zeggen?Als je denkt dat het een EE (Easter Egg) of iets dergelijks is moet je naar een ander topic! En niet een nieuwe starten. hey, dit is geen easter egg. Een easter egg is een grapje van de makers dat bewust in de game is gestopt. dit is geen grapje maar een soort van verwijzing dat ze dezelfde texture hebben gebruikt wat op zich wel leuk is. Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 (VWO-er @ 9 Aug 2006, 16:37:52) (Easter Egg) of iets dergelijks zei ik er ook nog bij.......... maar goed wat je er nou eigenlijk mee zeggen????? Reageren
ArticLight Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Ik weet niet of het jou is opgevallen gtagangster maar onder het easter egg topic staat als bijschrift: 'en andere geintjes'. Dus het kan daar inderdaad beter geplaatst worden naar mijn smaak Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Er zijn een heleboel voorwerpen die in meerdere GTA's voorkomen. Denk aan de autowrakken of waterschansen in GTA San Andreas en GTA Vice City, de rondwaaiende kranten en kennelijk dus ook de rotsen. Dit is niets bijzonders. Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 En daar ben ik het dus he-le-maal mee eens ArticLight. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 wat kunnen mensen op dit forum toch zeiken om niks! >>> Door Lantyz: En wat kunnen mensen op dit forum toch topicbumpen om niets! <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.