Kermis Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Hoi ik ben robbert ben nieuw hier en ik heb een probleem in gta san andreas wauw ik een niewe scooter er in zette met de mod installer maar als ik save game laad of niewe game loopt hij vast warom loopt hij vast ik heb v2 van gta sa met no cd Kan iemand me helpen mail me maar naar xxxxxxxxxxxxxx Oke >>> Door GTA-Sheep: Welkom op het forum, maar mailadressen posten is helaas niet toegestaan<<< Reageren
mickey Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Dit is exact hetzelfde topic als hieronder. Maar goed. Je kan niet modden, omdat je San Andreas V2 hebt. Je leest alles over hoe te downgraden hier. Greets, Mickey Reageren
Kermis Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 hoi mikey maarl als ik me gta downgrad kan ik niks meer met gta sa gr robbert Reageren
kees1991 Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 warom kan je niks meer met je gta dan ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.