wastelander Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Hej ben weer even bezig geweest Wil graag jullie mening en opmerkingen er over horen Outcome Reageren
Ice Banana Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Je render past niet erg bij je Background.wel mooie kleurmegeling.anders mooie letters. rate 7/10 Reageren
TheGuardian Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Heey wastelander, Commentaar: weeral een rate van me Nou, toen ik het topic inkwam, vond ik je sig er al heel goed uitzien. Hij gaf iets speciaals af, waardoor je eind totaal aan punten ook wat hoger hierdoor zal liggen.. - punten: Ik zou je lettertype en fond wat duidelijker maken. Niet te duidelijk, maar toch iets meer leesbaarder.. + punten Je render en achtergrond passen perfect bij elkaar. Vooral je achtergrond vind ik ook heel mooi EindTotaal Punten: 9.4 Eindbesluit: Weeral een hele mooie siggy van je, ga zo door met je werken. Je haalt altijd hoge scores bij me door je prachtige sigs TheGuardian Reageren
King Room Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Heey wastelander,Commentaar: weeral een rate van me Nou, toen ik het topic inkwam, vond ik je sig er al heel goed uitzien. Hij gaf iets speciaals af, waardoor je eind totaal aan punten ook wat hoger hierdoor zal liggen.. - punten: Ik zou je lettertype en fond wat duidelijker maken. Niet te duidelijk, maar toch iets meer leesbaarder.. + punten Je render en achtergrond passen perfect bij elkaar. Vooral je achtergrond vind ik ook heel mooi EindTotaal Punten: 9.4 Eindbesluit: Weeral een hele mooie siggy van je, ga zo door met je werken. Je haalt altijd hoge scores bij me door je prachtige sigs TheGuardian Hier hoef ik niets meer aan toetevoegen want dit is me commentaar ook!! Alleen vindt ik die lettertype wel mooi!! Rate: 9.6/10 MvG. King Room Reageren
McNelly Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Toen het plaatje geladen was kreeg ik 't gevoel dat ik er nog een keer op moest klikken om 'm te vergroten... Komt omdat het een beetje geblurred was, maar dit is dan ook het enigste wat mij een beetje stoorde...hoewel het ook weer iets heeft! 8/10 NN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.