Jump to content

Anime sig,

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey wastelander,

Commentaar: weeral een rate van me :puh:

Nou, toen ik het topic inkwam, vond ik je sig er al heel goed uitzien. Hij gaf iets speciaals af, waardoor je eind totaal aan punten ook wat hoger hierdoor zal liggen..

- punten: Ik zou je lettertype en fond wat duidelijker maken. Niet te duidelijk, maar toch iets meer leesbaarder..

+ punten Je render en achtergrond passen perfect bij elkaar. Vooral je achtergrond vind ik ook heel mooi

EindTotaal Punten: 9.4

Eindbesluit: Weeral een hele mooie siggy van je, ga zo door met je werken. Je haalt altijd hoge scores bij me door je prachtige sigs :klap:

TheGuardian :cya:

Geplaatst:
Heey wastelander,

Commentaar: weeral een rate van me :puh:

Nou, toen ik het topic inkwam, vond ik je sig er al heel goed uitzien. Hij gaf iets speciaals af, waardoor je eind totaal aan punten ook wat hoger hierdoor zal liggen..

- punten: Ik zou je lettertype en fond wat duidelijker maken. Niet te duidelijk, maar toch iets meer leesbaarder..

+ punten Je render en achtergrond passen perfect bij elkaar. Vooral je achtergrond vind ik ook heel mooi

EindTotaal Punten: 9.4

Eindbesluit: Weeral een hele mooie siggy van je, ga zo door met je werken. Je haalt altijd hoge scores bij me door je prachtige sigs :klap:

TheGuardian :cya:

Hier hoef ik niets meer aan toetevoegen want dit is me commentaar ook!!

Alleen vindt ik die lettertype wel mooi!!

Rate: 9.6/10

MvG. King Room

Geplaatst:

Toen het plaatje geladen was kreeg ik 't gevoel dat ik er nog een keer op moest klikken om 'm te vergroten...

Komt omdat het een beetje geblurred was, maar dit is dan ook het enigste wat mij een beetje stoorde...hoewel het ook weer iets heeft!

8/10

NN

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...