mickey Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Ik ben bezig met een auto, en nu heb ik een paar vraagjes: - Hoe maak je glas ?(wat je ingame kunt gebruiken) - Waarmee moet je de body texturen zodat de carcols ook werken? - Als ik hem wi exporteren, hoe moet ik dan aan een collision base komen? - Waar is de dummy "ped_arm" goed voor? Alvast Bedankt, Mickey Reageren
gangster28 Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Ik kan je alleen antwoord geven op de laatste. - Waar is de dummy "ped_arm" goed voor? Dat houd in waar de ped(mannetje) zijn arm legt als hij op de raampost moet komen te liggen. Reageren
nick11123 Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 ik kan alleen je eerste vraag beantwoorden de rest weet ik niet je drukt op de toets M nu dat weet je vast wel dat is om texture,s toe tevoegen. dan zet je bij diffuse color een texture en bij opacity en dan klik je op die knoppen om een texture aan je model toe tevoegen. je kan het beste gewoon een kleur texture nemen zoals blauw groen enz... maar als je een goeie doorzichtbare wilt gebruik je de kleur zwart. succes nog ps: ik weet niet of het bij een auto ook werkt maarja het zal wel hetzelfde zijn Reageren
Big-Bear Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Vaak lees ik dat mensen vaak gewoon een oude .col van een normale auto die in GTA zit, als hij een beetje dezelde vorm heeft, dan zou je die kunne gebruiken. Maar dan moet je geen Spoilers etc. erop hebben Reageren
Wazuup Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) Vaak lees ik dat mensen vaak gewoon een oude .col van een normale auto die in GTA zit, als hij een beetje dezelde vorm heeft, dan zou je die kunne gebruiken. Maar dan moet je geen Spoilers etc. erop hebben Inderdaad, maar je moet voor collisionbase niet de col file gebruiken, maar de dff file Bewerkt: 29 augustus 2006 door Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.