Jump to content

Vertical Bird

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey,

kan iemand voor mij de missie "Vertical Bird" uitspelen?

het is de missie dat je eerst in een militair moet komen en dan daar en hydra stelen, vervolgens moet je met de hydra 3 andere hydra's neerschieten en een paar niet bewegende boten, hierna moet je landen op de oude luchthaven waar de vliegschool is

veel succes :Y

bedankt voor het halen Matthijs :D

GTASAsf3.b

Bewerkt: door stry

Missie gehaald: Vertical Bird.

Beloning: $50.000, De Hydra zal nu ook op je vliegveld in Verdant Meadows spawnen, De minigun, rocket launcher, flamethrower en Heat-Seeking RPG Launcher spawnen nu in de ranch van Mike Toreno in Tierra Robada.

Verder: Flying Skill+, ik heb terug in Madd Dogg's Mansion gesaved zodat je snel aan de volgende missie kunt beginnen. :)

De volgende missie heet Home Coming. In deze missie moet je Sweet ophalen uit de gevangenis en met hem de hood op orde zetten. Dit doe je door de Ballasen en de Drugsdealers te vermoorden die zich in de hood bevinden. Voor meer informatie kan je op WikiGTA kijken. ;)

Veel succes. :cya:

Bewerkt: door Svenie

Omdat ik net 0.01 seconden te laat was voor de aanvraag, ga ik je even wat tips geven. Aan het begin van de missie moet je naar een schip varen, als je dichtbij dat schip bent gaat de poort open. Staop uit de boot en loop dan naar binnen. Daar zie je 2 mensen praten. Je oeft niet alles stil neer te schieten, je kan als je wil gewoon met machine geweer iedereen neerknallen. Als je iedereen hebt neergeknald moet je ergens een hendel overhalen. Daarna moet je een Hydra stelen, ga nu naar buiten via de bovenste verdieping. Als je buiten komt zal er net een Htdra aankomen, met iemand erin. Hij heeft je niet door, want hij staat met de rug naar je toe. Schiet hem neer, en pak de hydra. Nu komen er 3 hydra achter je aan, dit is een zeer moeilijk gedeelte. Probeer achter een hydras te vliegen en dan steeds [sPACE] in houden. Als het goed is zal je target rood worden, dat betekent dat de rakketten warmte gevoelig worden. Schiet en paar rakketten af, die rakketten zullen de hydra nu achtervolgen en treffen. Zo moet je dit bij alle Hydra's doen. Daarna moet je 4 boten kapot maken, zoek een mooi vlak stuk en land daar. Nu kun je rusitg uitstappen en de boten kapot maken, vlieg daarna na Verdant Meadows en je hebt de missie gehaald.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

sorry maar het bestand wat jij hebt toegevoegd is de verkeerde

de laatste missie daarvan is "Lure" en die is gedaan op 6 Aug

kan je me nog de goede geven of kan misschien dan iemand anders hem doen? :*D

Vertical Bird - Mission Passed!

Beloning: $50.000

De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...