jinso Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 (bewerkt) kun je ook mods op de ps2 krijgen ik wil graag de n00bmod op de ps2 maar ik kan het neregens vinden wil iemand me helpen Bewerkt: 10 augustus 2006 door jinso Reageren
megamaggot Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 de noobmode voor ps2 noemt action replay max.deze kan je gewoon in de winkel kopen. op sommige ps2 kan hij niet maar welke precies weet ik niet.op de platinum versie van sa werkt hij ook niet heb ik horen zeggen. Reageren
jinso Geplaatst: 10 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 nog een vraagje ik heb geen internet modem heb je daar wel voor nodig kunje ook niet iets met de mp3 speller want er zit een usb op heb ik het wel oer horen praten Reageren
SummerBase Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Ik weet niet precies of dat mogelijk is, want de USB op de ps2 is volgens mij alleen maar voor de Eyetoy en een usb-stick. Maar dan zie ik nog niet wat je moet met een Mp3-speler op de Ps2, want volgens mij werkt dat niet eens. Je kan dus niks met die usb eigenlijk alleen maar gebruiken voor zo'n speciale software en met een dergelijke hack moet het ook best lukken, maar vooralsnog zie ik niet echt in hoe het zou kunnen, als je op het internet wil met je ps2 dan kun je beter een Modem ervoor kopen, die zijn niet zo hel duur en je kunt er volgens mij ook nog meer mee. Ik zeg volgensm mij omdat ik zelf geen ps2 meer heb en dus ook niet kan testen of het werkt. Is het bij iemand anders dan ik het zeg meld het dan even, want dan is er wat meer duidelijkheid. Verder weet ik niet echt meer wat een oplossing kan wezen ik wens je in ieder geval veel succes en laten we hopen dat het je gaat lukken. Mocht er overhoopt nog wat anders wezen zeg het maar! Reageren
jinso Geplaatst: 10 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 many thanks maar ik kijk wel zois het ook al lachen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.