Djago Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 moet je ook al de gebieden veroveren??? :huh: nee dat zijn geen story missions dus heb je niet nodig om verder te komen... maar je kan het wel doen om respect te krijgen dus is het wel handig Reageren
Time Fighter Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2004 wat gebeurt er als ik die overschiet gaat mijn respect naar beneden ofzo? Reageren
mveggelers Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Bij hoeveel procent is dat voordat je naar San Fierro mag? :blink: Reageren
mveggelers Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Na hoeveel procent is dat voordat je naar San fierrio mag? Reageren
mveggelers Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Na hoeveel procent is dat voordat je naar San fierrio mag? Oeps, dat was twee keer SORRY :ph34r: Reageren
O'Niells Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 (bewerkt) Na de missie van de Green Sabre. Dat je ********. * Niet spoileren Bewerkt: 6 november 2004 door Se7en Reageren
Djago Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 (bewerkt) Na de missie van de Green Sabre.Dat je ************. edit je post ff zijn spoilers :angry: zwaar vervelend voor mensen die nog niet zo ver zijn :angry: * Problem Solved Bewerkt: 6 november 2004 door Se7en Reageren
Miche Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 (bewerkt) Ik had ergens gelezen dat je ook om wat bij te verdienen, auto's van celebs parkeren en weer ophalen, lijkt me kick:DWeten jullie of/waar dat kan? Zal wel in Las Venturas zijn? Parkeerjongen kun je in San Fierro al zijn, na de missie waar je de D.A. moet in de gevangenis krijgen. Na die missie kun je dat kostuum weer aantrekken en gewoon parkeer jongen gaan spelen Bewerkt: 7 november 2004 door Miche Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.