Dust0rz Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 (bewerkt) Een tijdje geleden heb ik allemaal nieuwe auto's toegevoegd bij me GTA:SA. Dus de skins zijn veranderd. Mercedes Audi Porsche etc.. Maar nu heb ik sinds vandaag ook ff via handling.cfg de snelheid veranderd overal werkt hij prima behalve bij mijn Porsche Cayenne -> landstal.dff landstal.txd. Wat krijg ik nu.. Als ik GTA SA speel.. en ik zie de Cayenne, dan krijg ik maar 4 wielen te zien.. en gooit hij het spel eruit.. ik heb wel de handling.cfg std gemaakt ook heb ik een andere skin geprobeerd te installeren over de landstal.dff / txd maar beide helpen niet. Iemand een oplossing? Kan ik niet die hele auto uit het spel verwijderen .. nb; dus zolang ik geen cayenne(landstal) zie in het spel kan ik het gewoon spelen.. hierop misschien beter te zien -> http://www.patjama.nl/Random/gtacar.gif Bewerkt: 9 augustus 2006 door Dust0rz Reageren
noedel Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Hoi, welkom op het forum! In jou plaats zou ik ergens een andere porsche cayenne gaan zoeken, en die dan ook over de landstalker gaan modden. Veel andere raad heb ik niet Succes, en greetzzz Reageren
Dust0rz Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 (bewerkt) haha dankjewel ik heb wel geprobeerd een gewone porsche eroverheen te installeren maar dat lukte niet.. althans het lukte wel maar ik bleef 4 wielen zien.. Bewerkt: 9 augustus 2006 door Dust0rz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.