Jorge_F Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 (bewerkt) Over dit topic... Aangezien dit een Texture en Moddeling Showroom heet kan je hier ook je Texture's showen. Volgens mij ben ik de enigste die echt intensief bezig is met het maken van textures, dus hier komt dan het eerste texture show topic, only for me . Hier mag je commentaar posten op de textures die ik maak en raten , het liefst raten met een tip uiteraard! Textures Nieuw Groeten, Jorge F. JF Creations. Bewerkt: 11 augustus 2006 door Jorge_F Reageren
Jarno Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Ziet er mooi en goed uit en vooral die laatste is erg mooi gedetailleerd. Op naar de volgende 5 textures en ga zo door . Reageren
Big-Bear Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Ze zien er heel netjes uit ja, maar toch heb ik helaas 1 aanmerking. Ik vind ze nog niet echt op Textures lijken, je kan nog steeds zien dat het foto's zijn. Probeer ze wat meer te editten, zodat ze minder op een foto gaan lijken en meer op Texture. Zoals de laatste die lijkt echt op een Texture, maar dan weer de 1e, daar zie je toch goed dat het een foto is Het is maar een kleinigheidje, maar toch. Voorderest zijn ze wel prachtig Er komt toch wel een download binnenkort he Reageren
Jorge_F Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Van de foto, dat is nou juist het mooie eraan . Als je kijkt naar de Total Texture pakketten, dat zijn precies zulk soort die ik maak. Doordat ze nog de foto look hebben krijg je dubbel zo realistisch effect in 3D Studio Max . Download komt er in ieder geval wel, op wat voor manier weet ik nog niet.... Reageren
Big-Bear Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Van de foto, dat is nou juist het mooie eraan .Als je kijkt naar de Total Texture pakketten, dat zijn precies zulk soort die ik maak. Doordat ze nog de foto look hebben krijg je dubbel zo realistisch effect in 3D Studio Max . Download komt er in ieder geval wel, op wat voor manier weet ik nog niet.... Bij 3Dtotal weet je inderdaad wel dat ze van een foto komen, maar daar zit nog wat aan, ik weet niet wat het is, dat het echt op een textuur lijkt, en hier niet echt. Dat neemt niet weg dat ik ze lelijk vind, want ik vind ze best mooi, vooral die laatste daar ben ik op veliefd Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Ze zien er heel netjes uit ja, maar toch heb ik helaas 1 aanmerking. Ik vind ze nog niet echt op Textures lijken, je kan nog steeds zien dat het foto's zijn. Probeer ze wat meer te editten, zodat ze minder op een foto gaan lijken en meer op Texture. Zoals de laatste die lijkt echt op een Texture, maar dan weer de 1e, daar zie je toch goed dat het een foto is Het is maar een kleinigheidje, maar toch. Voorderest zijn ze wel prachtig Er komt toch wel een download binnenkort he Waarom lijken ze niet op textures? Ik heb liever textures die photorealistisch zijn dat lelijke gta textures hoor. @Jorge Echt top man, miss kan je hier een keer een tutorial over maken. Word echt een top tut als je dat doet. Keep it up. Reageren
Wauzie Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Ze zien er heel netjes uit ja, maar toch heb ik helaas 1 aanmerking. Ik vind ze nog niet echt op Textures lijken, je kan nog steeds zien dat het foto's zijn. Probeer ze wat meer te editten, zodat ze minder op een foto gaan lijken en meer op Texture. Zoals de laatste die lijkt echt op een Texture, maar dan weer de 1e, daar zie je toch goed dat het een foto is Het is maar een kleinigheidje, maar toch. Voorderest zijn ze wel prachtig Er komt toch wel een download binnenkort he Ik snap je niet . Jorge streeft naar realistische scenes, en wil daarom realistischere texturen gebruiken, en hoe kan een foto onrealistisch zijn . @ Jorge, nice textures . (Ik wordt volgens mij ook verslaafd aan het maken van textures . Mijn fotocamera staat al vol met textures . ) Reageren
Jorge_F Geplaatst: 10 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Van de foto, dat is nou juist het mooie eraan . Als je kijkt naar de Total Texture pakketten, dat zijn precies zulk soort die ik maak. Doordat ze nog de foto look hebben krijg je dubbel zo realistisch effect in 3D Studio Max . Download komt er in ieder geval wel, op wat voor manier weet ik nog niet.... Bij 3Dtotal weet je inderdaad wel dat ze van een foto komen, maar daar zit nog wat aan, ik weet niet wat het is, dat het echt op een textuur lijkt, en hier niet echt. Dat neemt niet weg dat ik ze lelijk vind, want ik vind ze best mooi, vooral die laatste daar ben ik op veliefd Maar je ziet nu uiteraard mijn texture op een plane met displace etc. Als je de texture gewoon ziet, ziet hij er hetzelfde uit als die van 3DTotal. Ik ga de gewone texture trouwens niet showen, dan worden ze namelijk geheid gestolen . Reageren
Big-Bear Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Van de foto, dat is nou juist het mooie eraan . Als je kijkt naar de Total Texture pakketten, dat zijn precies zulk soort die ik maak. Doordat ze nog de foto look hebben krijg je dubbel zo realistisch effect in 3D Studio Max . Download komt er in ieder geval wel, op wat voor manier weet ik nog niet.... Bij 3Dtotal weet je inderdaad wel dat ze van een foto komen, maar daar zit nog wat aan, ik weet niet wat het is, dat het echt op een textuur lijkt, en hier niet echt. Dat neemt niet weg dat ik ze lelijk vind, want ik vind ze best mooi, vooral die laatste daar ben ik op veliefd Maar je ziet nu uiteraard mijn texture op een plane met displace etc. Als je de texture gewoon ziet, ziet hij er hetzelfde uit als die van 3DTotal. Ik ga de gewone texture trouwens niet showen, dan worden ze namelijk geheid gestolen . Nou Jorgio, ga zoeken naar een Contract, en breng ze uit op DVD Verdien je nog eens wat Reageren
Jorge_F Geplaatst: 10 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Van de foto, dat is nou juist het mooie eraan . Als je kijkt naar de Total Texture pakketten, dat zijn precies zulk soort die ik maak. Doordat ze nog de foto look hebben krijg je dubbel zo realistisch effect in 3D Studio Max . Download komt er in ieder geval wel, op wat voor manier weet ik nog niet.... Bij 3Dtotal weet je inderdaad wel dat ze van een foto komen, maar daar zit nog wat aan, ik weet niet wat het is, dat het echt op een textuur lijkt, en hier niet echt. Dat neemt niet weg dat ik ze lelijk vind, want ik vind ze best mooi, vooral die laatste daar ben ik op veliefd Maar je ziet nu uiteraard mijn texture op een plane met displace etc. Als je de texture gewoon ziet, ziet hij er hetzelfde uit als die van 3DTotal. Ik ga de gewone texture trouwens niet showen, dan worden ze namelijk geheid gestolen . Nou Jorgio, ga zoeken naar een Contract, en breng ze uit op DVD Verdien je nog eens wat Waar denk je dat ik nu zit, op me werk, ik verdien dus al geld . Reageren
Jorge_F Geplaatst: 11 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) - dubbelpost, bite me - Ik heb een nieuwe texture toegevoegd. Ik heb nog een texture maar die ben ik nu aan het renderen . 2e ook toegevoegd . Bewerkt: 11 augustus 2006 door Jorge_F Reageren
[Baz] Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Jorge, ik mis alleen nog een texture van onse straat. Verder, ziet er goed uit! mvg Reageren
Schno009 Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 ik denk dat ik weet wat Big-Bear bedoelt, op de 1e foto kun je de randen van de foto zien, dus ze moeten beter kunnen worden getiled (klopt dit B-B?) Reageren
Jorge_F Geplaatst: 12 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) Je ziet er in 3ds anders niet veel van hoor . @Baztiaan, kijk eens naar die put Bewerkt: 12 augustus 2006 door Jorge_F Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.