[Baz] Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Je ziet er in 3ds anders niet veel van hoor .@Baztiaan, kijk eens naar die put Ja dat snap ik wel maar ik bedoel die rood achtige tegeltjes die elkaar kruisen zegmaar Reageren
Jorge_F Geplaatst: 12 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Je ziet er in 3ds anders niet veel van hoor . @Baztiaan, kijk eens naar die put Ja dat snap ik wel maar ik bedoel die rood achtige tegeltjes die elkaar kruisen zegmaar Klinkers zijn een van de lastigste dingen van het texture maken . Reageren
[Baz] Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Jorge, als ex-moderator weet je tog dat je onderste 5 plaatjes niet 800 px breed mogen zijn, oplettende member SAD Afbeeldingen * Afbeeldingen mogen geen overlast veroorzaken ( b.v Heftig knipperen ) * Signature: Maximaal 500x150 pixels, Maximaal 100 KByte * Avatar: 64x64 pixels, Maximaal 15 KByte * Overige afbeeldingen: Maximaal 640x480 pixels * Indien je een afbeelding plaatst in een post dient hij bij te dragen aan de topic. mvg Bewerkt: 18 augustus 2006 door Baztiaan.gta Reageren
Jorge_F Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Probeer me niet de les te lezen Baztiaan. Aangezien bovenaan in verscheidene forums staat dat plaatje 800x600 mag zijn maximaal gebruik ik die wijze les ook . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.