Marc Tibben Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Is er ook een mod om Gta Vice City helemaal leeg te maken dat je alleen wegen hebt en eilanden of geen wegen mag ook? Reageren
gangster28 Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Nee die is er niet maar je hebt 2 opties. Het eiland gebruiken zoals hij nu is. Een nieuw eiland ingame zetten. Reageren
Marc Tibben Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 (bewerkt) Maar dat is het probleem nou juist ik weet niet hoe ik een eiland maak ik heb zmoddeller 2.0.2 en ik weet ook niet hoe je hem erin zet? - Maar ik wil het ook heel graag kunnen en ik kan ook geen zmoddeller tuts vinden die vandeze site zijn van een oudere veris:( Bewerkt: 9 augustus 2006 door Marc Tibben Reageren
kees1991 Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 je kunt het beter met 3ds doen. hier heb je namelijk ook chrips voor dat je kunt exporteeren als dff en col. (dit zijn de files die je nogig heb voor gta) en je kunt niet het hele eiland hebben zonder gebouwen. want op die plek waar normaal de gebouwen staan is dan een gat. wat je wel kan doen: met een map cleaner gta leeg maaken en dan met een lege gta een self gemaakt eiland een mod maakt. wat je ook nog kan doen. met moo mapper kun je de dff files die al in gta staan copieren en verplaatsen. dus dan kun je wel met de orginele stuken land een eilandje maaken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.