Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Er was al eerder een topic hierover maar daar is al 8 maand geen nieuw bericht op gekomen dus hier mijn vraag.

Zal LCS ook voor de PC uitkomen en daarna waarschijnlijk ook VCS, zijn hier al berichten over en wat denk je zelf?

Ik denk dat ze misschien in een dubbelpack uit zullen komen ik ben er niet zeker van dat San Andreas op de PSP komt vanwege de grote.

>>> Door Matiscus: Het zoveelste topic over het zelfde... Gelieve in het vervolg de zoekfunctie te gebruiken! Een bump is nog altijd beter, dan een nieuw topic. <<<

Daarom had ik dat er ook boven gezet, ik wou zoeken op PC maar hij pakt geen woorden onder de vier letters.

Ook omdat je veel klachten hoort over het bumpen van oude topics.

Mijn excuses hiervoor.

Bewerkt: door masterkjw
Geplaatst:

Ik denk niet dat LCS op de PC uitkomt :N . Aangezien R* nu bezig is met VCS en daarna misschien nog VCS op de PS2. Hierna gaan ze denk ik met IV werken :Y . Dus ik reken er niet op maar wie weet.....

Geplaatst:

Ik denk dat R* eerst GTA IV en VCS af gaat maken en daarna laten ze LCS nog misschien op de Pc uitkomen als extraatje. Want zo'n groot spel is het niet.

Geplaatst:

Ja denk het ook, ze verdienen alleen aan VCS en IV al meer als aan lCS alleen op PC. Overgins denk dat hij niet voor PC uitkomt...ze zullen wel alleen een contract met Sony hebben...(Playstation 2, PSP).

Geplaatst:

Ja, vast wel, vandaar dat ook alle voorgaande GTA's er niet op uitkwamen, wat heeft dat contract er nu mee te maken, de voorgaande GTA's kwamen dan wel telkens als eerste uit op de PS2, maar kwamen wel op de PC, waarom bij LCS niet?

Geplaatst:

ik moet baffie gelijk geven,

en dat met IV klopt niet,

IV word gemaakt door R* north

vcsword gemaakt door R* leeds

Dat maakt niet veel uit, de uiteindelijke beslissing ligt bij heel Rockstar, niet alleen bij Rockstar North of Rockstar Leeds.

Bewerkt: door Lance Dance
Geplaatst:
De voorgaande GTA's kwamen dan wel telkens als eerste uit op de PS2, maar kwamen wel op de PC, waarom bij LCS niet?

Omdat sony de exclusive rights heeft van GTA Liberty City Stories, waarschijnlijk geldt dit ook voor GTA Vice City Stories maar dat weet ik niet zeker.

GTA:VCS wwordt net als GTA LCS gemaakt door Rockstar Leed EN Rockstar North

Rockstar North zorgt voor de missie's. En Rockstar Leeds doet al de rest.

Sony heeft inderdaad de exclusive rights daarom alleen op PlayStation he.

Bewerkt: door MNC3
Geplaatst:

GTA:VCS wwordt net als GTA LCS gemaakt door Rockstar Leed EN Rockstar North

Rockstar North zorgt voor de missie's. En Rockstar Leeds doet al de rest.

Sony heeft inderdaad de exclusive rights daarom alleen op PlayStation he.

Rockstar North is een onderdeel van Rockstar Games gevestigd in Schotland..

Rockstar Leeds is slechts een filiaal daarvan die de Grand Theft Auto Serie ontwikkeld.. dat Rockstar North dus de missie's doet een Leeds de rest is dus pure onzin...

Geplaatst:
Ja, vast wel, vandaar dat ook alle voorgaande GTA's er niet op uitkwamen, wat heeft dat contract er nu mee te maken, de voorgaande GTA's kwamen dan wel telkens als eerste uit op de PS2, maar kwamen wel op de PC, waarom bij LCS niet?

Misschien omdat ze dat alleen voor LCS en VCS hebben gedaan, pas na andere GTA's(SA, VC, III).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...