Kermis Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Hallo ben robbert en ik vroege af of ik in gta san andreas ecthe kermis kan hebben dat mensen er in gaan door middel van een mod ps kenne een helle goed mod site met niewe mods voor sa gr robbert alvast bedankt Reageren
Cool Hand Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Hey Robbert, Nee zo'n modificatie is er helaas niet. De kermis is ook zo klein, dat ik denk dat er ook nooit zo een modificatie zal komen. En kun je de laatste zin even beter formuleren, ik begrijp niet echt wat je bedoelt. Weet je een goede site voor mod's voor SA, of zoek je die. Als je die zoekt... klik maar eens hier! Groetjes, Koos. Bewerkt: 10 augustus 2006 door Cool Hand Reageren
Kermis Geplaatst: 10 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Hoi ik bedoel dat er kermis is in gta san andreas met ecthe ;icthen en geluid Snapie gr robbert Reageren
Cool Hand Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Nou... laat ik dan maar eens kort antwoord geven; die mod is er niet. Tip: Neem typles...kunnen we je beter verstaan Bewerkt: 10 augustus 2006 door Cool Hand Reageren
Donwell Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Het is wel een beetje offtopic, maar ik moet het effe kwijt. Kermis, typ aub beter, want ik snap er niets van! Zoals Coolhand ook al zei: neem typles, en typ anders rustig. Reageren
moechy Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 ik snap wat hij zegt:hij zegt of jullie geen hele goede mod-site weten ik denk dat hij net als ik van antwerpen in belgie is Reageren
Cool Hand Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) Ah... meneer zoekt mods? Google doet wonderen. Natuurlijk staan er op GTAgames.nl een zooi mods. Klik bijvoorbeeld maar eens hier! Wil je meer downloads voor San Andreas? Nou dan klik je toch gewoon hier! Groetjes, Koos. Bewerkt: 11 augustus 2006 door Cool Hand Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 GtaGaming GtaGarage TheGTAPlace GTAInside (Duits) GTA-Downloads (Onder constructie) Reageren
GTA-oholic Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) zoek je mods???? je bent dus een erge fun gamer Bewerkt: 13 augustus 2006 door Dizzee Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 er zijn idd geen kerst mods nee maar er zijn wel mods waar er sneeuw is die kun je bijna overal vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.