Fuffie Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Ik weet dat je met PHP Mediawiki erop kunt zetten. En een Forum Natuurlijk en nog veel meer nu is mijn vraag ik wil graag een site hebben maar dan in PHP. Hier een foto als Voorbeeld. Sorry ik heb de foto gewoon kleiner laten maken omdat ik dan Reclame maak en dat moet niet gebeuren natuurlijk. Maar mijn vraag is hoe zet je zo website op een PHP host. Ik wil graag ook een Login Systeem hebben als jullie daar een script voor hebben. Bewerkt: 10 augustus 2006 door fuffie Reageren
ViceAgent Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Je kunt een PHP bestand op dezelfde manier uploaden als een HTML bestand, maar dan met een .PHP extentie. Een voorwaarde is wel dat je host PHP ondersteund, en voor een login-script vaak ook MySQL. Er zijn veel login-scripts in de omloop, kijk maar eens op phphulp.nl of op wmcity.nl. Het kan wel eventjes duren voordat je het door hebt; en ik adviseer je om niet al je vragen in 1 topic te plaatsen, maar om ZELF iets op te zoeken als je het niet snapt; probeer het uit, er kan nooit iets vreselijks gebeuren en je leert gelijk wat meer dan slechts één ding. Lees tutorials door over PHP, SQL, kijk naar andermans scripts hoe ze in elkaar steken en probeer ze naar je wens te veranderen, zo leer je telkens een stukje PHP erbij, want PHP is geen "host" maar een serverside scripttaal. Reageren
Fuffie Geplaatst: 10 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Ja net zoals html maar dan een Template wil ik anders is me site zo wit en aleen maar tekst Reageren
ViceAgent Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Een template kun je in louter HTML schrijven hoor, daar heb je geen PHP voor nodig. PHP heb je alleen nodig voor uitgebreide nieuwssystemen, loginssystemen, etc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.