Jump to content

kan san andreas niet meer opstarten


ToM-MoH

Recommended Posts

hallo,

ten eerst ik kan san andreas niet opstarten tenzij ik met me rechter muisknop erop klik en uitvoeren als doe en dan dat vakje aangevinkt.

ten tweede als ie is opgestart en dan op nieuw game druk krijgt ie een foutmelding op de helft van het laden..

weet iemand wat ik moet doen, Pleaze??

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ToM-MoH

    17

  • SummerBase

    6

  • Dutchy3010

    2

  • HerrieM

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

hallo,

ten eerst ik kan san andreas niet opstarten tenzij ik met me rechter muisknop erop klik en uitvoeren als doe en dan dat vakje aangevinkt.

ten tweede als ie is opgestart en dan op nieuw game druk krijgt ie een foutmelding op de helft van het laden..

weet iemand wat ik moet doen, Pleaze??

1. Hoezo kan je hem niet laden dan? Wat pakt hij niet? Krijg je dan een foutmelding?

2. Het kan zijn dat je een savegame hebt geïnstalleerd van de verkeerde versie. Kijk in je San Andreas of je versie 2 hebt, dan moet je andere savegames downloaden als die van versie 1.

Link to comment
Delen op andere websites

dankje ik probeer het wel..

dutchy ik krijg een foutmelding dat ik gta sa moet afsluiten als ik hem aan het laden ben met new game.. dan hoor je zo een muziekie.

dankje hij doet het weer na het verwijderen van dat bestand en me savegames staan er nu ook weer..

allemaal bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

hmm nu weer een andere foutmelding :?

kan dat liggen in hoeveel auto's en motors ik in het spel heb gezet?

ik krijg hem nu als ik een savegame laad, dan vraagt ie of ik een foutenrapport wil verzenden.

iemand?

2 vragen:

- Weet je zeker dat je de mods goed hebt geïnstalleerd?

- Heb je een savegame gedownload of is het je eigen savegame?

Link to comment
Delen op andere websites

hmm nu weer een andere foutmelding :?

kan dat liggen in hoeveel auto's en motors ik in het spel heb gezet?

ik krijg hem nu als ik een savegame laad, dan vraagt ie of ik een foutenrapport wil verzenden.

iemand?

Als je een savegame laad en die geeft de foutmelding van rapport wel of niet verzenden, betekent dat meestal dat je een V2 van GTA:SA hebt. Dit kan je oplossen door een patch te downloaden, die patch zorgt ervoor dat je GTA gedowngrad word naar V1, en dan kun je als het goed is wel de savegames laden.

De patch: http://talidan.littlewhitey.net/gtasapatch.exe

Maaar omdat je ook auto's en motors in het spel kan zetten, heb je misschien al V1. Want met V2 kan je niet modden. Misschien heb je de savegames van V2 gedownload, die werken niet bij V1 en omgekeerd. Op deze zite kun je savegames downloaden voor V1:

http://www.vladimir.skach.cz/sanandreas/

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de mods geinstalleert met sami (san andreas mod installer) en ik heb een gedownloade savegame en die van mezelf en ze deon het allebij niet.

ik heb de savegames in een andere map gezet en verwijderd uit san andreas user files maar nu doet hij het nog steeds niet.

is er geen last van teveel mods?

ps voor degene die de foutmelding willen zien..

post-50352-1155203073.jpg

Bewerkt: door ToM-MoH
Link to comment
Delen op andere websites

De meeste hier zijn wel bekend met die foutmelding zo ook ik, ikzelf kreeg die foutmelding toen ik had zitten klooien met de main.scm en script.img. Ik weet niet of je daar wat mee gedaan hebt, natuurlijk hoeft het niet maar het kon een kleine voorspelling wezen. Wat ook nog kan wezen is dat je een andere versie hebt dan die van je savegame. Je hebt namelijk 2 versies de tweede is in het leven geroepen na de hot Coffee mod. Als je dus een versie 2 hebt moet je ook een versie 2 savegame downloaden.

Er kan ook een limiet zitten aan objecten, maar dat zou je even na moeten vragen in het modding gedeelte, want ik ben niet helemaal thuis in de modding wereld. Verder zou ik het op dit moment echt niet meer weten gezien dit een erg lastig probleem is. Mischien is er nog een redding vraag je bestanden die je nodig hebt aan in 'dit' topic, daar kan je bestanden aanvragen die je nodig hebt om je san andreas te herstellen.

Je herstelt je san andreas door de bestanden die je met sami hebt vervangen aan te vragen, dus het origineel van iamand in dat topic krijg je en die zet je met een programma zoals MultiIMG er weer op, teminste op de GTA3.img van San Andreas. Je vind de MultiIMG 'hier'. Je moet jezelf even registreren maar dat lijkt mij zelf geen moeite. Ik wens je veel plezier en succes en laten we hopen dat het lukt. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

heeft opnieuw installeren ook nut?

en als ik dat gedaan heb moet ik zeker al die mods ook weer opnieuw installeren?

en trouwens ik heb de mods van www.GTAinside.com , mischien een verkeerde site (denk het niet maar ik meld het maar even)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal je uitleggen hoe het in elkaar steekt, want Donwell snapt er blijkbaar ook niks van. Er zijn bestanden die ervoor zorgen dat je San Andreas goed werkt. Dit word voornamelijk aangestuurd door de Script bestanden en die vind je in de map; Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas > Data > Script. In deze map vind je twee bestanden die eigenlijk puur de aansturing op hun geweten hebben namelijk; Script.img en main.scm. Heb je hier maar een paar regels verzet of verandert dan moet je ook direct een nieuwe savegame aanmaken via new game. Dus ik kan jou de originele main.scm en script.img wel geven, je vind ze namelijk op GtaGames.nl. Op 'deze' pagina vind je velen backup's van GtaSan Andreas. Dus daar vind je ook de Main.scm en de Script.img je plaats ze in de eerder genoemde map deze dus. Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas > Data > Script. En als dat alles nog niet lukt kun je het natuurlijk ook nog even herinstalleren. Daardoor ben je gewoon alles behalve de GTASan Andreas User Files map kwijt. Maar dan begin je wel weer schoon en dan ben je er zeker vna dat hij gaat werken en dan kan je ook weer San Andreas doen. Ik hoop dat het je lukt met de aanmelding en anders load ik ze wel even up. Veel succes als er verder wat is dan zeg je het maar! :cya:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...