Jump to content

kan san andreas niet meer opstarten


ToM-MoH

Recommended Posts

Als je met allerlei (script) mods hebt zitten kloten, kun je het beste je backups terugzetten. Dan hoort SA wel goed te werken. Als je geen backups hebt, dan moet je SA opnieuw installeren. Je savegames blijven dan wel bewaard. Dan is je spel weer 'schoon', met alle originele bestanden. Dan zou het moeten werken.

Mocht het dan nog niet werken, maak je DVD dan goed schoon met een schoon, licht vochtig doekje. Droog hem daarna af met een schoon doekje weer droog. Controleer hem ook op beschadigingen.

Ga ook eens met een virusscanner over je computer. Virussen zijn ook vaak de veroorzaker van dit soort problemen.

Veel succes nog!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ToM-MoH

    17

  • SummerBase

    6

  • Dutchy3010

    2

  • HerrieM

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

oke ik installeer hem wel opnieuw.

En ik zat bij software te kijken in configuratiescherm en daar staat san andreas niet eens bij... vice city wel.

ik kan hem geen eens meer uninstalleren.

zoals ik al zei, bij software staat ie niet, in de map van san andreas staat geen uninstall en in alle programma's in het menu onder Rockstar games staat de uninstall wel maar als ik daar op klik gaat ie hem juist installeren :?:?:?

Bewerkt: door ToM-MoH
Link to comment
Delen op andere websites

Als hij niet meer opgenomen is in je systeem kan je daarintegen gewoon deze map verwijderen en hem daarna weer opnieuw instaleren, deze map dus: Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas. Je vind de map Program Files in de map Lokaal station C of die C kan natuurlijk vervangen woorden door de drive letter die jij thuis gebruik en je vind deze map dus weer in Deze Computer. Of ga naar Start > Alle Programmas > Rocktstargames > Gta San Andreas > Deinstaleer (Of een vergelijkbare naam). Mischien werkt het maar daar ben ik niet geheel zeker van. Ik wens je veel succes en ik hoop dat het gaat lukken, zoals ik al zei staat het niet meer in Software dan kan je het gewoon eraf gooien en opnieuw instaleren.

Ik zei Verwijder de hele map!

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

het probleem is hij staat er nog wel op maar kan hem nergens uninstaleren..

Of ga naar Start > Alle Programmas > Rocktstargames > Gta San Andreas > Deinstaleer (Of een vergelijkbare naam)

dat zeg ik net , er staat wel uninstall bij maar als ik die aanklik krijg ik juist de setup wizard inplaats van de uninstall

Link to comment
Delen op andere websites

heeft opnieuw installeren ook nut?

en als ik dat gedaan heb moet ik zeker al die mods ook weer opnieuw installeren?

en trouwens ik heb de mods van www.GTAinside.com , mischien een verkeerde site (denk het niet maar ik meld het maar even)

nou toen ik die mods ondekte dat dat kon enzo toen liep me savegames ook vas en kreeg ik ook foutmeldingen

toen heb ik hem opnieuw geinsteleerd(gta san andreas) en heb ik alle mods geuninstaleerd en de mod insteller weg gegooit daarna heb ik alleen nog de noomode en die al die automods en nu loopt die alleen soms vast als ik in een missie zit bij de noomode heb je ook heelveel mods ineen zoals:

je kan niet meer dot gaan en je voertuig niet kapot en carflip=als je auto op de kop licht gaat die rechtop enz.

maar dan moet je bij de missie waar die dan vast loopt met de noomode even alle mods weer weg doen en de missie opnieuw doen

allemaal uitleg als je de noomode ook wil die kan je hier downloaden het is egt gaaf lees maar eens wat erbij zit lees dat eerst goed door wand als je hem wil instaleren vraagt die een keer dit:

  • normaal version = De gewone missies en story line + de n00bmode.
  • opened up version = Je kan van de start al overal naartoe en alle huizen kopen + de n00bmode.
  • stripped version = Een kale GTA met alleen maar de n00bmode.

ik weet niet wat jij il maar dat vraagt hij wil als je hem instaleerd.

- puntje :N je moet wel overnieuw beginnen

+ puntje :*D je kan een savegame downloaden van 100%uitgespeeld die is hier te downloaden

mazzl gta fan man :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gta Fan Man, het is heel aardig van je dat je dit post voor hem maakt maar daar heeft hij eigenlijk compleet nik aan denk ik. Hij is toch op zoek naar een oplossing van zijn/haar probleem. Dat is toch niet moeilijk, de n00bmode is daarintegen alleen voor newbies. Elke normale Gta San Andreas speler kan het zonder die n00bmode. ToM-MoH heeft gewoon wat problemen met zijn San Andreas en heeft mischien nog nooit van de n00bmode gehoord. Hij is gewoon eigenhandig met de Sami mods erin aan het zetten, en nog iets de n00bmode verandert ook de scm. En dan zit hij precies weer op hetzelfde probleem waar hij nu mee kampt. Dus ToM-MoH nogmaals, verwijder de Gta San Andreas Maos in Program Files > Rockstar Games. Gewoon of herstart je Pc eerst en doe het dan. En dan kan je hem gewoon weer opnieuw instaleren, en luister maar niet naar Gta Fan Man, want die weet toch niet wat het probleem inhoud. :sigaar:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Als je die map verwijdert doet hij inderdaad niks meer, natuurlijk San Andreas. Maar als je hem dan weer instaleert doet hij het wel weer neem ik aan, want dan krijg je ook een nieuwe set iconen op je bureaublad en de mappen van GTA staan ook weer rijkelijk gevult met San Andreas. En dan heb je gewoon weer een kale GTA San Andreas, maar dat wist je eigenlijk al, want dat had ik een paar posts ook al uitegelegt. Dus bij een nieuwe instalatie kun je gewoon weer vanaf het begin beginnen. De Savegames blijven daarintegen wel bewaart, want die hebben per slot niks te maken met de Script etc. bestanden. Het gaat hier om een fout in de main.scm en script.img en nog wat andere modding problemen die worden opgelost als je het opnieuw instaleert. En zo kan je dus verder spelen zoveel als je wilt, in het vervolg wel betere mods uit kiezen denk ik, of vind jij van niet? Nou ik wens je nogmaals veel succes en laten we hopen dat het gaat lukken. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

voor de zekerheid zou ik even allemods ook wer even unistaleren dan kan je daarna als je wilt allemods nog eens instaleren als gta het weer doet het kan ook aan een mod liggen

ik heb toen 2X opnieuw geinstaleerd toen zij ik van alleen wat ik egt wil nou dat heb ik gedan dee die het nog niet lie weer vast toe heb ik hem weer geinstaleerd en toen had ik geen automods meer alleen nog de noomode

Link to comment
Delen op andere websites

Graag gedaan, je kan Sami downloaden op de website die bij dit netwerk hoort als ik me neit vergis ik heb hem even voor je opgezocht. Je moet je helaas wel even registreren of aanmelden op GtaGames, maar dat kan gewoon met deze inlog gegevens. Klik 'hier' voor de San Andreas Mod Installer oftewel Sami.

Ik heb tevens een site gevonden waar je veel mod(ificatie)s kan downloaden die natuurlijk echt werken. Je kan ze 'hier' bekijken. Daarnaast kan je ze dus ook gewoon instaleren met de Sami, want ze zijn verpakt in een .zip of .rar, dus dat kan wat mij betreft niet het probleem wezen mag ik veronderstellen. Ik wens je verder veel succes en ik hoop dat je er wat aan hebt. :sigaar:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

ik ben erachter gekomen dat het toch echt in die mods lag.. ik had ze er net weer ingezet en toen deed hij het weer niet, ik haal ze eruit en hij doet het weer..

dus heb je mischien al een site gevonden? of iemand anders die auto mods heb en die het wel doen??

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik kom weer ff terug op dit onderwerp.

ik had alle mods eraf gegooid en toen deed ie het, dus ik ging daarna weer mods downloaden van een andere site (www.gtagaming.com), ik heb de mods geinstalleert en nu krijgt ie weer een foutmelding op de helft van het laden...

heeft dit te maken met te veel mods of iets dergelijks?

zo ja, is er ook een soort limit adjuster voor San Andreas?

bedankt, Tom

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...