Jump to content

Paar sigs van mezelf

Recommended Posts

Geplaatst:

Ze zien er simpel uit, dit zijn vast je eerste sigs.

volgens mij heb je gebruik gemaakt van motion blur, brush en tekst.

voor allebei 6/10.

Geplaatst:

ben ik blij met zoon onderwerp :)

renderen kan ik maar hoe maak je een sig en met welk programma? en waar kan ik dat programma downloade(wat gratis is natuurlijk) :D

Geplaatst:

Kheb weer iets nieuws :)

2466u0l.jpg

Comment?

@boven mij: Met Adobe Photoshop, die kan je in de winkel kopen. :)

>>> Door RonaldVC: Tekst in enige mate aangepast. Het bespreken van illegale downloads (Warez) is op dit forum niet toegestaan. Lees de ===>regels<=== voor meer informatie. @ gta fan man: Je kan een gratis trailversie van 30 dagen van CS2 downloaden op de site van Adobe, daarna zal je het moeten aanschaffen.<<<

Geplaatst:

Mooi werk voor je eerste designs. Zelf vind ik de size waarop je werkt toch iets te klein, het heeft wel wat, maar het heeft ook wel wat nadelen. Des te kleiner je sig is des te minder plaats je hebt voor iets toe tevoegen. Probeer wat diepte in te werken met gebruik van Layer -> New Adjustments Layer -> Curves/Levels. Je kan ook met van alles wat klooien, ex: 4 verschillende renders door elkaar gooien (niet resizen) voor een goede BG te krijgen. Werk ook wat aan de kleuren met Layer -> New Adjustments Layer -> Hue/Saturation/Gradient Map/Photofilter. Het belangrijkste is om gewoon met vanalles wat te klooien tot je een mooi resultaat hebt. :puh:

Geplaatst:

Ik vind ze allemaal mooi maar die eerste kon nog wat meer pit en meer effecten geven en je moest er ook een lettertype in je sig doen want ik vind dat één van de belangerijkste dingen als je een sig maakt :)

Geplaatst: (bewerkt)
Kheb weer iets nieuws :)

2466u0l.jpg

Comment?

@boven mij: Met Adobe Photoshop, die kan je in de winkel kopen. :)

>>> Door RonaldVC: Tekst in enige mate aangepast. Het bespreken van illegale downloads (Warez) is op dit forum niet toegestaan. Lees de ===>regels<=== voor meer informatie. @ gta fan man: Je kan een gratis trailversie van 30 dagen van CS2 downloaden op de site van Adobe, daarna zal je het moeten aanschaffen.<<<

heb je meschien een gratis programma wand hoeveel kost dat programma wel niet en in me vorig bericht stond er tussen haakjes:(wat gratis is atuurljk) en wat gratis blijft en ronaldVC daar heb ik al gekeken maar daar moet ik m adres en me postcode en zo invoegen en dat mag niet van me ouders dus heb je meschien ook iets wat gratis blijft/

Bewerkt: door gta fan man
Geplaatst: (bewerkt)

kan iemand me een hint geven wat ik hier onder zal doen?

sig1sm2.th.gif

waar dat zwarte is

geplaatst 11 aug 2006, 18:52:14

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

editlaat maar ik heb het al zo als je ziet in me hantekening

>>> Door RonaldVC: Ten eerste een dubbelpost, ten tweede is dit je zoveelste post die volledig offtopic gaat. Ik heb je al een keer uitgelegd dat dit niet de bedoeling is. Bij deze ontvang je een warn van 20%. Misschien is het nu duidelijk.<<<

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

heb je meschien een gratis programma wand hoeveel kost dat programma wel niet en in me vorig bericht stond er tussen haakjes:(wat gratis is atuurljk) en wat gratis blijft en ronaldVC daar heb ik al gekeken maar daar moet ik m adres en me postcode en zo invoegen en dat mag niet van me ouders dus heb je meschien ook iets wat gratis blijft/

Ik mag hier niks over zeggen op dit forum! :(

Geplaatst:

Tegen woordig is niks meer gratis. Adobe Photoshop CS2 kost rond de 700€. Alleen de trail is gratis , dus je kan 30 dagen gratis photoshop'n. Na die trail kun je alleen nog maar Adobe Imageready gebruiken. Daar kan je ook wat maar veel minder. Bijna niet veel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...