Goliat Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Wie durft tegen de reus? Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Max. size: 500 x 150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Datum van inleveren: zo snel mogelijk Ik zet mijn net gemaakte signature in: Ik wens mijn tegenstander alvast veel succes, wanneer iemand post dat hij/zij wilt battlen, dan kan deze battle gelijk van start.
-Matthijs- Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) -Matthijs-: Goliat: Stemmen t/m 12 augustus! Bewerkt: 10 augustus 2006 door -Matthijs-
SummerBase Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 '-Matthijs-' had ook gestemd op mijn battle toen de tijd en nu ga ik eens kijken naar jullie exemplaren kijken, want in deze battle zie ik best veel moois. Ik zeg altijd maar mogen de Beste winnen, laten we dat voorop stellen. Goliat Mijn eerste vraag aan jou wat is het? Bij een signature wil ik altijd graag weten wat het is en dit punt gaat je veel in de beoordeling kosten. Alhoewel ik wel toe moet geven dat rechts die kleurtjes door elkaar heen wel leuk bij elkaar staan, maar dan zit er weer zoiets raars in het midden dan denk ik bij mijzelf wat is dat toch. En dat geeft direct een gevoel van, is dit een signature? Dan zit er nog een onodig stuk links, nee ik vind dit helemaal geen mooie signature en het font is met die fading ook niet perfect geplaats. Ik denk dat je niet heel veel kans maakt Goliat. -Matthijs- Laten we dan maar eens even naar de grote Matthijs kijken, ik heb al veel van jou werken gezien, maar dit soort heb ik nog maar 1 keer gezien. Dat was de keer dat jij hem over msn naar mij had gestuurd. Ik had toen de tijd nog de wallpaper voor je verzorgt, ik vind dat je dat meisje echt harstikke goed hebt gerendereert. En die achtergrond vind ik er ook maar wat graag bij passen. Het geheel is gewoon bijna helemaal compleet het enige wat ik jammer vind is het font, maar dat kunnen we niet al te zwaar laten wegen in de stemronde. Stem: -Matthijs-
Juju Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Ik vind die van -Matthijs- een beetje gewoon. Die van Goliat heeft er wel mooie effecten inzitten en ziet er gewoon beter uit. Vote: Goliat.
RogierS. Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Die van Goliath is 't mooist wat mij betreft. Hij heeft een beetje een mystieke sfeer . Bevalt me wel. Zo een als Matthijs heeft is -sorry hoor- al heel vaak gedaan... Bewerkt: 10 augustus 2006 door RogierS.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Ik stem op Goliat, ik vind deze signature best mooi geworden met al die effectjes. Die van Matthijs is ook wel mooi, alleen hou ik niet zo van Anime renders enzo. Vote: Goliat.
wastelander Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Golait ik zie het is al about the eyes ? (de lettertype mag iets anders vind ik ) en ik zie vaag oog als je dat wat meer naar voren haalt is toch ja meer geheel, kleuren ja zijn wel mooi en effecten vind ik ook niet super , maar al met al toch een mooie sig geeft (ja het is al gezegt een mystieke sfeer) Toch misschien nog eventjes aan werken Mathijs Lettertype ook niet super... sorry$ linker hoek miss nog opvullen met effect of wat dan ook, de C4D past prima bij de render , boven in iets te licht bij hoofd maar niet heel erg probleem, render komt er goed uit net of aanval doet ofzo iets .. alleen lettertype al met al mooie sig Stem Mathijs
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 ik stem op matthijs, hij heeft mooie effecten toegepast en er zitten hele mooie kleuren in. verder kan ik niet veel zegen. ik vind de sig van goliat erg duidelijk, maar iets onverklaarbaars geeft iets lelijks aan de sig. stem: matthijs
mattiejj Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) net als flipkip hier boven, alleen ik vind het lettertype niet mooi stem-matthijs- Bewerkt: 11 augustus 2006 door mattiejj
RobertSA Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Die van Goliat bevalt me gewoon: Goliat
RonaldVC Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Eindstand: 4 - 4. Battle verlengt, stemmen t/m 14 Augustus!
~Lance Vance Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 ik stem op mathijs bij goliat lijkt het net een beetje aan elkaar geplakt, en de sig is of te lang of te laag. als je je sig laag maakt moet je hem wat korter maken, en als je je sig lang maakt moet je hem juist wat hoger maken. hiermee ga je dus totaal de verkeerde richting in... bij mathijs die heeft een mooie 3D render die goed geblend is in de achtergrond, het font past er ook goed bij en bovenal, de maat is goed stem: mathijs
Radio Es. Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) Ik stem op Goliat, ik vind deze signature best mooi geworden met al die effectjes.Die van Matthijs is ook wel mooi, alleen hou ik niet zo van Anime renders enzo. Vote: Goliat. helemaal gelijk, die van -Matthijs- is zo "gewoon", zulke kom je vaak tegen dus, ik stem op Goliat *#@: Mijn 250e post!!! Bewerkt: 14 augustus 2006 door Radio۞Espantoso
.Syfes Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) Goliat:zijn sig is veel te groot en je sig is leeg moest je nu een afbeelding erop hadden gedaan dan was het nog redelijk maar nu vind ik het niet zo goed Mathijs je formaat van je sig is goed en je hebt je sig goed gevuld Dus stem ik voor :Mathijs Bewerkt: 14 augustus 2006 door Syfes
demontventoux Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 STEM: GOLIAT Dit is nu niet mdat ik de stand weer expres op gelijke hoogte wil brengen gewoon olmdat ik die van goliat beter vind Dat speciale groen geeft een zeer mooi effect. Sigs zoals die van Matthijs vind ik ook zeer goed, maar in dat genre kom ik er teveel tegen...
Recommended Posts