Smooki Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Yo Gamerz! Ik heb hem jammergenoeg nog niet (Sa dan wel:p). Ik heb hem tegen dinsdag bestelt . Kan je in Los Santos al auto's tunen? Of moet je eerst andere steden vrijspelen om te tunen? Of kan het in Los Santos wel maar nog niet zo uitgebreid? En kan je ook al naar de kapper? Alvast hartelijk dan!, Michiel C. (SmoOki) Reageren
Syphon Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Ja kan allebei, wordt allemaal in de eerste missies uitgelegd: wat je daar kunt doen en waar het is. Maar als je verder in het spel komt kun je volgens mij meer kapsels e.d. krijgen Reageren
Smooki Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Hoe zijn de auto's eigelijk? Zijn ze leuker dan in GTA Vice city? En hoe is het speed gas (lachgas?) Reageren
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 de nitro is zalig op de duur zie je gewoon niets mee om je heen de ontsteking is ook erg realistich Reageren
getagun Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 ja vooral de 10x nitro Reageren
Sasuke Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Nitro geeft je blauwe lucht uit je uitlaten en is echt heel snel... Auto's tunen vond ik zeer leuk want de lelijkste bakken kan je pimpen tot de coolste auto's van de 90ies !! En een van de eerste missie is dat je naar de kapper moet ja.. Reageren
Syphon Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Ik vind het wel jammer dak tot nu toe (bijna) geen vinyls tegen ben gekomen, alleen bij die ene garage van die missie maar dan moet je zo'n auto hebbe als in diezelfde missie.. Reageren
lepertum Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 zijn van die stickers om op de zijkant, motorkap van je wagen te kleven Reageren
BIG_AJ Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 En ik denken dat wanneer je de nitro-knop loslaat, dat de nitro dan ook stopt. Spuit die hele bus in 1 keer leeg, wat ga je dan snel!! Meteen hele auto aan de kl*te :angry: Reageren
Jeffrey S Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Heb je nou ook de mogelijkheid om je auto gewoon naast de ka t van de weg te zetten zonder dat die gelijk weg is als je bijv van de kapper af komt? Reageren
gangster Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 soms kan hij ook weg zijn maar meestal wel Reageren
Majus Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 als je hem aan de kant zet de kapper binnen gaat je haar laat knippen en terug buten gaat staat ie er nog Reageren
Jeffrey S Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Kan je trouwens auto KOPEN bij een autodealer? Reageren
GoD.Anubis Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Kan je trouwens auto KOPEN bij een autodealer? Zou het niet weten eingelijk wrm kopen jatten is toch veel goed koper <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.