BeeswaX Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 ik wil voetgangers op me eigen eiland maar weet niet hoe ik ze erop moet krijgen wie kan me helpen ? Reageren
gangster28 Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Vertel eens wat meer, Of het om SA of VC gaat. In het geval van VC is het volgens mij mogelijk maar ik weet niet. Bij Sa kan het nog niet ivm geen tools. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 In beide gevallen kan het, voor VC is er een tool voor. Te downloaden op gtagames.nl als ik het goed heb. Voor SA kan het ook. Steve-M is het gelukt in ieder geval, tool komt nog. Reageren
BeeswaX Geplaatst: 10 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 oke dankje wel het ging om sa Reageren
SWYV Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 euhm heeft JgunterS geen tool voor gemaakt??? ik dacht dat ik gezien had dat hij gemaakt heeft iets met path kunnen lezen ofzo? Reageren
Jarno Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 JGuntherS heeft inderdaad een basis Path Editor gemaakt maar dat valt niet mee te werken. Verder zal Steve-M inderdaad waarschijnlijk een tool maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.