gta fan man Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) hallo wie heeft er al eens een render gemaakt laat het hier zien ik heb er zelf ook een paar: 2 draken van runescape : een ruimteschip van ogame : gewoon een plaatje van google: turismo en roadtrain van gta san andreas: toen heb ik even de roadtrain zwatgemaakt met me naam erop: een auto nou dat waren ze wel zo een beetje heb jij nou ook renders zelf gemaakt post ze hier! de mazzl, gta fan man Bewerkt: 10 augustus 2006 door gta fan man Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Dat zijn geen renders dat is gewoon een plaatje met achtergrond. Een render is een personage van een game film of wat dan ook uitgeknipte, deze moet je opslaan als je .png zodat je geen achtergrond hebt zodat de persoon die de render wilt gebruiken hem alleen hoeft opteslaan en aan de slag kan gaan met de uitgeknipte render. En ja kheb al veel renders gemaakt, maar volgens mij was hier al een topic voor. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Dat zijn geen renders dat is gewoon een plaatje met achtergrond.Een render is een personage van een game film of wat dan ook uitgeknipte, deze moet je opslaan als je .png zodat je geen achtergrond hebt zodat de persoon die de render wilt gebruiken hem alleen hoeft opteslaan en aan de slag kan gaan met de uitgeknipte render. En ja kheb al veel renders gemaakt, maar volgens mij was hier al een topic voor. Ik denk dat hij bedoelt dat hij de plaatjes zelf op een achtergrondje heeft gezet.. Zou je misschien iets duidelijkere uitleg willen geven Gta Fan Man? Reageren
gta fan man Geplaatst: 11 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 ik heb gewoon renders gemaakt en een achtergrond erachter gezet dus..... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.