Jump to content

gtaIV in anywhere city.

GTAIV in anywhere city (van gta2)  

51 leden hebben gestemd

1. 1. zou dat leuk zijn?

• ja, heel erg
      4
    • ja, best wel
      4
    • mischien
      11
    • nee, niet echt
      8
    • nee, echt niet!
      16
    • ???
      6

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zou het wel leuk vinden als gtaIV zich in anywhere city zou afspelen :Y (van gta2). maar wat vinden jullie daarvan?? :?

Geplaatst:

Ik zou liever willen dat het in een nieuwe stad afspeelt zodat je die weer kan ontdekken ,anders ken je de stad al en dan is de 'fun' eraf

Geplaatst:

@ Rekam & Ben007:

GTA III was ook een nieuwe GTA, en speelde zich ook niet af in een nieuwe stad. Toch denk ik niet dat iemand het oude Liberty City herkende in de stad van GTA III.

De vraag is of de sfeer van GTA2 wel werkt in een TPV spel. GTA2 was minder gebrand op realisme dan de hedendaagse GTA's. Een duistere stad in een nabije, criminele toekomst lijkt me een hele goede GTA setting, maar ik denk dat zaken als de GTA2 gangs net iets teveel van het goede zijn.

Geplaatst:
De vraag is of de sfeer van GTA2 wel werkt in een TPV spel. GTA2 was minder gebrand op realisme dan de hedendaagse GTA's. Een duistere stad in een nabije, criminele toekomst lijkt me een hele goede GTA setting, maar ik denk dat zaken als de GTA2 gangs net iets teveel van het goede zijn.

Het hoeft zich niet perse in de toekomst af te spelen hé? GTA1 was in 1997 en GTA III in 2001. Misschien speelt GTA IV zich in 2007 af. En de gangs kunnen ze nog altijd aanpassen of weglaten en vervangen met iets nieuws, zoals ze met de stad doen.

Geplaatst:
GTA1 was in 1997 en GTA III in 2001.

Juist. De overeenkomst daarvan is dus dat beide GTA's zich in het heden afspeelden.

GTA2 had zijn sfeer te danken aan het feit dat het zich in de toekomst afspeelde, en allerlei andere details die mijns inziens zouden misstaan in een GTA IV-era GTA. De stad van GTA2 in het heden gaat niet werken. Om te beginnen zou niemand de stad herkennen, daar de stad geen naam heeft.

Geplaatst:

Ik zou het leuker vinden moest het in een totaal nieuwe stad zijn.

Want 'anywhere city' vind ik echt wel een saaie stad.

Geplaatst:
Ik zou het leuker vinden moest het in een totaal nieuwe stad zijn.

Want 'anywhere city' vind ik echt wel een saaie stad.

met interieuren zou die stad wel vet zijn! maar je hebt gelijk het is mischien ook wel leuk als ze een nieuwe stad verzinnen.

Geplaatst:

ik hoop dat ze een nieuwe stad verzinnen,(ik noem hem nu ??)

want dan kunnen we teminste weer flink wat EE gaan zoeken in "??"

en dan krijgen we weer

gta:?? stories

Geplaatst:

Mijn wens is nog altijd Dat die namaak-shit wordt weggedaan en er plaats wordt gemaakt voor echte steden.automerken,bootmerken,airbus,boeing enzz. en dat er dan als het bijvoorbeeld Parijs is,, dat er dan meer echte dingen uit parijs in zitten. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...