Jump to content

gtaIV in anywhere city.

GTAIV in anywhere city (van gta2)  

51 leden hebben gestemd

1. 1. zou dat leuk zijn?

• ja, heel erg
      4
    • ja, best wel
      4
    • mischien
      11
    • nee, niet echt
      8
    • nee, echt niet!
      16
    • ???
      6

Recommended Posts

Geplaatst:
ik hoop dat ze een nieuwe stad verzinnen,(ik noem hem nu ??)

want dan kunnen we teminste weer flink wat EE gaan zoeken in "??"

en dan krijgen we weer

gta:?? stories

het gaat (denk ik, weet nie zeker) gtaIV heten.

• 4 weken later...
Geplaatst:
Mijn wens is nog altijd Dat die namaak-shit wordt weggedaan en er plaats wordt gemaakt voor echte steden.automerken,bootmerken,airbus,boeing enzz. en dat er dan als het bijvoorbeeld Parijs is,, dat er dan meer echte dingen uit parijs in zitten. :Y

dat zulle ze denk ik niet doen. voor al die merken moeten ze betalen anders mag het niet in het spel

Geplaatst:

Mijn wens is nog altijd Dat die namaak-shit wordt weggedaan en er plaats wordt gemaakt voor echte steden.automerken,bootmerken,airbus,boeing enzz. en dat er dan als het bijvoorbeeld Parijs is,, dat er dan meer echte dingen uit parijs in zitten. :Y

dat zulle ze denk ik niet doen. voor al die merken moeten ze betalen anders mag het niet in het spel

Waarom nie?

Er zijn tegenwoordig bureau's die alleen ingame advertising regelen. Zo gaan bij een aantal EA games zoals NFS ingame reclames komen. En het kost geen geld, het levert juist geld op!

Geplaatst:

Waarom nie?

Er zijn tegenwoordig bureau's die alleen ingame advertising regelen. Zo gaan bij een aantal EA games zoals NFS ingame reclames komen. En het kost geen geld, het levert juist geld op!

Zulke merken in je spel zou misschien wel leuk lijken, maar in werkelijkheid is het wat minder leuk. GTA is een spel waar je alles op kan blazen (auto's/vliegtuigen dan) en dat zien de bedrijven liever niet. Je hoort wel es vaker kritieken bij bv een race spel, met echte namen, dat er geen deukje in de auto mag verschijnen van de officiele bedrijven.

Tenminste, zo is mij dat verteld.

Geplaatst:

Waarom nie?

Zulke merken in je spel zou misschien wel leuk lijken, maar in werkelijkheid is het wat minder leuk. GTA is een spel waar je alles op kan blazen (auto's/vliegtuigen dan) en dat zien de bedrijven liever niet. Je hoort wel es vaker kritieken bij bv een race spel, met echte namen, dat er geen deukje in de auto mag verschijnen van de officiele bedrijven.

Tenminste, zo is mij dat verteld.

yep, dat is waar. bij nfs zit er ook geen schade in raceauto's omdat bedrijven dat niet willen. ik denk dat ze dus nepmerken en nepreclame erin stoppen, want dat past ook nog eens beter bij gta! (btw dit is allemaal een beetje off-topic, ook van mij ;) )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...