cheetha Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 ik ben net op nieuw begonnen vanwege cheaten en ik ben nu ongeveer 6% Reageren
Vic Vanc Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Ik heb een savegame met cheats 72% En die zonder 22% dagt ik. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Ik Heb alleen een keer sommige sub-missies gedaan en de story-line uit gespeeld. Dat is het verste wat ik heb gedaan. Reageren
Nissan Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Lengte: 93,7% Rang: Soldier Laatst gespeelde missie: City Circuit Volgende missie: Riot Reageren
Addicted2 Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 1x storyline met cheats en 1x storyline zonder cheats, en ik kan zonder cheats echt aanbevelen!!!!! Addicted Reageren
Basssss Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Al een paar keer met en zonder cheats de storyline uitgespeeld, ben nu bezig met de 100% en ben op ongeveer 80%. Reageren
Hackman Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Ik was ooit bijna klaar met de 100% alleen door een fout van mij broertje moet ik weer helemaal overnieuw beginnen. Ik was eerst wel pissed alleen ik ben nu toch met IV bezig dus dat boeit me niet echt meer. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 op mijn ps2 rond de 75% en op mijn PC op de 100%(savegame gedownload) Reageren
Crypteq Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 ik 1x storyline met cheats en 2x storyline zonder cheats en 1x uitgespeeld met de n00bmod. Reageren
Swiggers Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Ik heb SA al een keer 100 % uitgespeeldt. Na die tijd had ik per ongeluk 'Delete Game' gedaan, en was dus mijn Savegame weg. Ik was pissig, maar ik wou niet meer overnieuw beginnen, dus ik had maar een Savegame gedownload met 100 % DSgregor Reageren
Hackman Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Ik heb SA al een keer 100 % uitgespeeldt. Na die tijd had ik per ongeluk 'Delete Game' gedaan, en was dus mijn Savegame weg. Ik was pissig, maar ik wou niet meer overnieuw beginnen, dus ik had maar een Savegame gedownload met 100 % Had ik ook gedaan als ik niet zat opgescheept met de Ps2 versie. Reageren
Basssss Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Ik heb SA al een keer 100 % uitgespeeldt. Na die tijd had ik per ongeluk 'Delete Game' gedaan, en was dus mijn Savegame weg. Ik was pissig, maar ik wou niet meer overnieuw beginnen, dus ik had maar een Savegame gedownload met 100 % Had ik ook gedaan als ik niet zat opgescheept met de Ps2 versie. Je kunt ook savegame's downen voor de PS2, hoor. Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Ik ben nu op 45.45 %. Mijn laatst gespeelde missie is NRG-500 (Savegame naam). Ik kan nu kiezen uit Puncture Wounds en Monster. Ik heb alle tags en photo opps en moet nog 16 oesters. Ik heb nog geen paardenschoenen. Ik heb al 5 trucking missies gedaan. BMX, NRG en Chilliad challenge zijn allemaal al gehaald. Ik moet alle stadion events nog, op de Destruction ring na. Ik heb de ziekenhuis en brandweerwagen missies al gedaan, en de courier missies van zowel LS als SF. Ik heb ongeveer 30 taxi fares al gedaan. Ik heb de bootschool en de rijschool alles op goud. De andere scholen moet ik nog. Burglaries heb ik ook al gehaald, maar de Beat the Cock challenges nog niet. Mijn crimineel ranking is 4802: Jacker. Geen idee of dit hoog is. Uiteraard gebruik ik geen cheats. Ik heb nog maar 1 vriendin: Denise, en die is op ongeveer 20%. Moet ik nog meer vertellen over mijn savegame? Reageren
Basssss Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Moet ik nog meer vertellen over mijn savegame? Welke kleding heeft je CJ aan, hoeveel muscle en stamina heeft je CJ, en hoe dik issie? Hoeveel gastjes heb je al gekilt, hoeveel gangmembers heb je al gerecruut? Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Ik heb maar weinig Unique stunts, Mijn poppetje heeft een cornrow en een bowling shirt, gray dinges. (Die je in SubUrban kunt kopen, zont korte broek ding, maar ben naam even vergeten.) Black Low-Tops. Verder niks. Geen tattoos, hats. Oh ja, een saints chain. Mijn stamina en muscle zijn bijna vol. Vet is ongeveer 25%. Lung capacity 25%. SMG en AK47 skill maximum, de rest niet eens op gangster. Driving skill bijna vol. Cycling skill helemaal vol. Flying skill weet ik zo even niet. Gambling skill en bike skill leeg. De rest van mijn stats zou ik echt niet weten uit mijn hoofd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.