Jump to content

Hoe ver is iedereen?

Recommended Posts

• Reacties 178
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Berrus

5

• DenkaanHenk

5

• ZUMZUM

4

• Hackman

3

Geplaatst:

Heb alles gehaald behalve: goude medailles op elke school, gangtags, photo-ops, horseshoes en oysters. Zit nu op 97%...

• 3 weken later...
Geplaatst:

0% en daar ben ik heel erg trots op want ik heb met main.scm geprutst en ik kan overal heen rijden en ook krijg ik geen 4**** als ik in SF of LV bent :puh: ben druk bezig aan het oefenen om gewend te worden aan mission codingen scripten van gta sa :D ook al lukt het nu om zoveel auto's te plaatsen :) eindelijk dat werd tijd dat ik nu kun omgaan want ben te blij voor morgen om mijn BMW te gaan ophaleen als ik blij bent en dan werk ik heel erg goed mee met alles dus ook mission codingen voor dit moment

Geplaatst:

ik heb 3 savegames

1 van mezelf 100.00 %

2. van mn 7 jaar oude neefje 28.00 %

3 van mn oudere broer 64.53 !

• 1 maand later...
Geplaatst:

ik ben op 100% alle 100 tags en ambulance missie en firefighter en de rest en de story missions etc. 8)

ik ben op 100% alle 100 tags en ambulance missie en firefighter en de rest en de story missions etc. 8)

Geplaatst:

Iedereen heeft het spel toch ondertussen al uitgespeeld en anders is het topic toch lekker nutteloos...

Iedereen heeft het spel toch ondertussen al uitgespeeld en anders is het topic toch lekker nutteloos...

Geplaatst:

Ik ben op 35,81% ik heb alle gang tags en 25 oysters en ik ben in San Fierro ik heb al 9x de storyline uitgespeeld.

Geplaatst:

PS2: 100%

PC: 40% ongeveer. Ik heb alleen de storyline voltooid. De rest ga ik niet nog eens doen, aangezien ik dat op de PS2 allemaal al gehaald heb. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...