Jump to content

Hoe ver is iedereen?

Recommended Posts

Geplaatst:

heey ik ben bij de laatste missie op de ps2 maar ik kan maar niet een missie met zero uitspelen die met dat vliegtuigje en dat je bezorgers moet neerknallen :? heeft iemand tips???

• Reacties 178
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Berrus

5

• DenkaanHenk

5

• ZUMZUM

4

• Hackman

3

Geplaatst: (bewerkt)
heey ik ben bij de laatste missie op de ps2 maar ik kan maar niet een missie met zero uitspelen die met dat vliegtuigje en dat je bezorgers moet neerknallen :? heeft iemand tips???

Je bent bij Supply Lines, inderdaad een moeilijke missie waar velen over struikelen.

Misschien is één van de grootste tips wel dat je best een goede vlieg skill nodig hebt.

Hoe beter je kan vliegen hoe makkelijker de missie, ik heb er totaal geen problemen mee omdat ik best vaak vlieg in SA.

Oke nu je missie, stijg rustig op aan het begin, direct voor je hebt je al een bestelbus blijf net zo lang stijgen tot je hem ziet. Ga dan wat dalen/naar beneden vliegen, zodat je een beetje achter het busje komt op dezelfde hoogte, open dan het vuur, de bestuurder stapt dan uit het busje als het goed is moet dat geen probleem zijn omdat je op dezelfde hoogte zit als de bestuurder.

Als je die dood hebt ga je direct naar links, daar vind je iemand op een fiets, ook hier stapt de bestuurder uit als je erop schiet.

Doe dan weer precies hetzelfde land ongeveer achter de fiets en open dan weer het vuur de bestuurder stapt af van zijn fiets, en jij kan hem makkelijk neermaaien.

Ga dan naar het meest rechtse blokje, dat is een busje als je daarop schiet rijd het busje keihard weg, en beginnen ze op je te schieten. Wacht daarom met schieten totdat je dicht op hen zit, bijvoorbeeld bij een stoplicht. Omdat je dan zo dichtbij zit treffen je kogels het best hun doel dus zal de auto gauw ontploffen.

Geen nood als ze ontsnappen vlieg er rutig achter aan, je kan makkelijk stukken afsnijden om hen weer op te wachten en dan dood te schieten.

Resterend zijn er nog 2 blokjes, je kan kiezen welke je het eerst doet, meestal ga ik voor het busje dat rijd heel sloom en als je erop schiet blijft het gewoon heel sloom rijden, een eitje dus. Ga er weer achter blijf steeds schieten en het busje zal ontploffen.

Dan heb je ook nog 2 personen op een Sanchez (crossmotor) als je daarop begint te schieten rijden ook hen weg, deze is wat moeilijker als het wegrijdende busje want de Sanchez gaat sneller.

Probeer ook hier weer bij stoplicht hen al zoveel mogelijk te beschieten, als je geluk hebt heb je ze in één keer. Heb je dat niet moet je achter hen aan, niet in paniek raken probeer al schietend op hen te schieten.

Je moet als je vlak achter hen zit dalen en dan schieten je vliegtuig hangt dan naar benden zodat je op hen kan schieten, en vervolgens zal de Shancez met zijn inzittenden ontploffen.

Dan moet je je vliegtuigje terug brengen naar de winkel, gewoon rustig blijven vliegen hier kan eigenlijk niks fout gaan. Niet de moed direct opgeven als het je naar vele malen proberen nog niet lukt.

Neem rustig de tijd ervoor, en oefen gewoon een paar keer.

Succes!

(Damn, wat een verhaal. :bonk: )

Ontopic: Euhm, 2x de story-line en alle races, maar om nou alle dingen op te gaan zoeken.. nee, ik doe het puur voor de missies!

Bewerkt: door -Matthijs-

Nog een paar simpele tips:

1) Sla deze missie gewoon over. Als je dan de vliegschool gehaald hebt, dan kun je veel beter vliegen. Deze missies zijn niet verplicht om op het volgende eiland te komen, dus je kunt ze gewoon links laten liggen. Als je dan de vliegschool gehaald hebt, vlieg je veel beter en kun je deze missie nog eens proberen. Dan heb je de kans dat je deze missie nog sneller haalt! Zonde gestress, of kwaad te worden. :Y

2) Als je er echt niet uitkomt, dan kun je een vriend vragen of hij hem even voor je wil halen. Waarschijnlijk zal je eigen vriend wel goed kunnen vliegen, en haal je hem zo.

3) Het beste kun je zoals -Matthijs- ook al aangaf, gewoon achter het voertuig stoppen. Dan houd je de schietknop in gedrukt houden. Nu schiet het bestuurbare vliegtuigje héél veel kogels, en schiet je hm vanzelf stuk. En kun je naar de volgende vliegen.

--------

EDIT: Lekker offtopic. Om even ontopic te gaan: Ik heb het spel al meerdere keren uitgespeelt. De storeline heb ik 6x uitgespeelt en nog 2x los daarvan 100%. Dus, best wel vaak! :engel:

Bewerkt: door Ruurd31

eyz,

ik heb GTA SA zelf ook op de ps2, je moet inderdaad gewoon een beetje handig zijn in het vliegen.

als je het een beetje moeilijk vindt om om je doel te raken moet je even gaan landen, en vervolgens met L2 of R2 bij draaien naar het doel. zo kan je makkelijker richten.

maar ook als je al aan komt vliegen kan jeal beginnen te schieten, want het is een minigun wat onder je vliegtuigje hangt en dat is heel sterk, en ook een beetje speivuur dus zal er altijd wel wat raak gaan.

maar gewoon veel oefenen en niet te lang over een target doen, dan lukt het vanzelf!

succes! :tu:

grtz, Cesar SA

Bewerkt: door Cesar SA
Geplaatst:

Even snel uit mijn hoofd:

Save game 1: 95% [Hopen dat 'ie op 100% komt]

Save game 2: 30% [Opnieuw begonnen met missies]

Save game 3: 06% [save game om wat aan te klieren]

Geplaatst:

Met de PS2 heb ik San Andreas 100% uitgespeeld. Met de pc ben ik met San Andreas geen missies aan het doen, maar gewoon een beetje aan het klooien met mods en filmpjes. Ben op dit moment ook weer bezig met een grote film, die binnenkort gereleased wordt.

Geplaatst:

eerst had ik het bijna uitgespeeld 2 x maar was de pc kapot gegaan dus nu weer over nieuw begonnen op een nieuwe pc ik zit rond de 50% denk ik

Net weer opnieuwe begonnen.

Maar was vergeten dat het zo moelijk was :cry:

Bewerkt: door kevin_92

ik heb hem al een stuk of 12 keer 100% :Y

maar op de 13e keer crashte mijn pc :bonk:

nu ben ik weer op 53.48% :)

en offtopic: @gta san adreas fan @ waar vinden jullie die percentage in %? dan start je gta sa op laad je een safe game(die gene waar je % van wil weten) dan ga je naar stats, dan ga je naar misc onder aan het menu en dan kom er rechts een rijtje met stats voorbij en bovenaan dit rijtje staat op hoeveel % je bent.(ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben)

Bewerkt: door ThePC

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...