Jump to content

Hoe ver is iedereen?

Recommended Posts

• Reacties 178
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Berrus

5

• DenkaanHenk

5

• ZUMZUM

4

• Hackman

3

Geplaatst:

Als je in SF bezig bent, dan belt Cesar je regelmatig over drugssmokkelaars die de stad verlaten. Je kunt dan kiezen om er wel of niet achteraan te gaan.

Speelt dat ook mee voor de 100%? Want ik heb dat geen een keer gedaan namelijk..

Geplaatst:

Op de ps2 heb ik alle missies iets van 8 keer gedaan, ik had nooit zin om het spel voor 100% uit te gaan spelen en bleef altijd rond de 75% hangen.

Op de PC nu rond de 20% denk ik

Geplaatst:
Als je in SF bezig bent, dan belt Cesar je regelmatig over drugssmokkelaars die de stad verlaten. Je kunt dan kiezen om er wel of niet achteraan te gaan.

Speelt dat ook mee voor de 100%? Want ik heb dat geen een keer gedaan namelijk..

Nee dat is niet nodig voor de 100 %, het is slechts een extratje om geld te verdienen. ;)

Geplaatst:

Ik heb nu 2 keer alles missies uitgespeeld op de ps2, maar nooit de zin gehad om verder te gaan naar de 100 %. :N

Geplaatst:

Ik weet niet of ik het al gezegd heb, maar ik zit op de PS2 vast op 99.47% :duh :duh:

En ik weet dus niet wat ik nog moet doen en ik heb ook nog niet gecheat, maarja.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...