Clowntje_93 Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 hallo ik heb net GTI gedownload, je weet wel die mod waarmee alles verwijderd wordt in je SA en plaatsmaakt voor de Grand Tani Islands, en ik wou vragen of je als je die mod later weer verwijdert, je de normale SA weer kan spelen? Bij voorbaat dank, wakkiegeslacht Reageren
SummerBase Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Volgens mij kan dat niet, omdat je zoals je zelf al zegt de normale San Andreas verwijdert. Je moet dus San Andreas opnieuw spelen als je GTI weer eraf haalt, tenminste dat moest ik in ieder geval wel doen nadat ik hem eraf had gegooit je kon natuurlijk voor de instalatien ook de bestanden back-uppen. En zoals ik zie heb je dat niet gedaan, dus dat moet je dan helaas maar even weer opnieuw instaleren. Maar goed dat lijkt me ook het werk niet dat is maar een paar minuten werk dus, er zit denk ik niets anders op. Als iemand anders weet, of je hoeft eht niet opnieuw te instaleren zeg het dan maar, want ik had toen wel een test versie ofzo geprobeert. Veel succes en ik hoop dat het lukt, mocht er nog wat wezen zeg het maar. Reageren
RogierS. Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Gebruik anders even het GTI-forum! Bewerkt: 10 augustus 2006 door RogierS. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 10 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 nu loopt ie vast terwijl ik een nieuw game wil starten met GTI komt dit doordat ik nog oude savegames heb staan ofzo? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.