PSPfreaker Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Hallo, ik probeer al een tijdje een nieuwe CMS te installeren. Maar het lukt me totaal niet . Mssn dat jullie mij kunne helpen. Screen: Ik hoop dat jullie mij kunne helpen. het is dringend!! Reageren
Le MrG Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 De installer kan geen connectie maken met de DB op de gebruiker pspzone, ook gebruikt hij geen wachtwoord, controleer je SQL gegevens op typfouten. Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 10 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Je hebt PB Reageren
Ewoud Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Je hebt PB En we hebben de mogelijkheid om te reageren op een topic Reageren
Follow Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Heb je bij het systeem wel gechmod. Want dat is vaak nodig. Reageren
Le MrG Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Bij MySQL Connectie niet CHMODDEN is nodig bijv als je gebruikers iets wilt laten uploaden naar een bepaalde map, of je wilt vanuit de installer je config bestand changen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.