Frankster Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Kan iemand AUB mij helpen met de vlieglessen. Kom niet verder dan de 3 of 4e. En als de straatrace ergens nog voor nodig is behalve cash en je heb zin/tijd mag je ma daar ook mee helpen. maar hoeft niet. [EDIT] Thanks alot.... GTASAsf1.b Bewerkt: 10 augustus 2006 door Frankster
Dutchy3010 Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Ik doe voor je de vlieglessen wel . Learning to Fly - Mission passed! Ik heb alles goud behaald, behalve 'Destroy Targets'. Misschien dat je één van de andere mensen hier kan vragen om daar goud voor te halen Je kunt nu in ieder geval door... Beloning: - Je kunt vier missies doen op Verdant Meadows. - Flying skill +. - Je hebt toegang tot alle vliegvelden. - Je kunt missies in Las Venturas doen. De volgende missie op het vliegveld van Verdant Meadows, is N.O.E. Hiervoor zijn ook vliegvaardigheden nodig. Als je wilt kan ik die ook nog wel doen! N.O.E. - Mission Passed! Je vroeg over PM of ik deze ook wilde doen, en natuurlijk doe ik dat . Je moest met een vliegtuig naar een punt toe vliegen op de radar. Dit was in 'Angel Pine'. Nouja, in: eerder erboven. Dat lijkt makkelijk, maar je moest vrij laag vliegen. Het handigst is natuurlijk over het water vliegen. Als je te lang boven het limiet zat kwamen er Hydra's achter je aan. Zo moest je daar naartoe vliegen, door een corona vliegen, en weer terug vliegen. Uiteindelijk landen op Verdant Meadows en de missie was gehaald. Beloning: - $15000 - Missie 'Stowaway' is beschikbaar op het vliegveld. Groetjes, Dutchy3010 Bewerkt: 10 augustus 2006 door Dutchy3010
Recommended Posts