Dust0rz Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 hallo, ik heb al enige research gedaan.. maar niks gevonden.. en ik was vergeten mijn handling.cfg te backuppen.. maar heeft iemand misschien nog de orginele ervan..? alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 hallo,ik heb al enige research gedaan.. maar niks gevonden.. en ik was vergeten mijn handling.cfg te backuppen.. maar heeft iemand misschien nog de orginele ervan..? alvast bedankt Ik heb hem nog wel voor je, maar aanvragen voor bestanden kunnen in het speciaal daar voor gemaakte topic, >hier< te vinden. ----------- Ik heb de Handling geupload: http://rapidshare.de/files/28884302/handling.cfg.html Na het downloaden moet je hem plaatsen in de map data. (Progam Files> Rockstar Games> GTA San Andreas> Data.) Reageren
Dust0rz Geplaatst: 10 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 haha oke bedankt (Y) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.